biggs skrev:Møtte en svart OG9-3 i krysset ned fra Landås på Mattlandsveien(Nattlandsveien? Nytilflytta...) for en time siden. Han slapp meg utpå, og spruta forbi 200m senere (det regna). Noen her inne? Jeg kjører sølvgrå 9-3 sjæl.
Det var meg det.
Moderator: Moderatorer
biggs skrev:Møtte en svart OG9-3 i krysset ned fra Landås på Mattlandsveien(Nattlandsveien? Nytilflytta...) for en time siden. Han slapp meg utpå, og spruta forbi 200m senere (det regna). Noen her inne? Jeg kjører sølvgrå 9-3 sjæl.
satt og kikket gjennom forumet og la merke til denne posten,Jørgen N237 skrev:Noen her som har grønn 9-5 med realcar styling? møtte vel på sotra i går..
Saabotøren N1544 skrev:Så en pen sølvgrå NG900 (Viggen?) med multispoke-felger, Viggen styling og twinpipes ved Lagunen igår onsdag 14. oktober i syvtiden om kvelden. Er det noen som kjenner til denne? Klubb-bil?
omtrent der som 80 sonen begynner når man kjører fra essoen og utover mot meland, der som det går bro over veienNaits skrev:Stemmer nokk det.. kjørte hele kvelden kor va de du så meg da?
Denne du har sett kanskje? http://www.garaget.org/?car=18875Bergseten skrev:Rød 9-3 som stod nær rundkjøringen ved storavatnet(Kan kjøre til sotra, askøy eller videre mot byn fra den) tror det var rieger styling på den, gikk litt fort forbi, så bare at det var bodykit på den Så ikke noe varseltrekant tho.
Så også en finfin svart saab 9-3 som kjørte både bak og forran meg på E39 mot åsane. Var en liten spoiler på den