Rudskogen 19-21 Siste Gatebil
Moderator: Moderatorer
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Har ikkje Volvoar berre ein slik raud trekant bak då? Har aldri sett ein Volvo med andre skilt enn det...Børre N17 skrev:Skilt kan jo lånes av en utstilt Vo*vo eller lign. Enda ingen som har sjekket vognkort der, kun at du har førerkort..Rune N35 skrev:Klart, har man ikke en Supra så må bilen være godkjent og registrert.
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
pfft .. fatter ruler delelageret på Toyota på Gjøvik så noen Supra merker skal man alltids få tak i
Og førerkort har jeg enn så lenge (selv om det var FRYKTELIG nære ved å ta slutt her om dagen) så da går det vel bra
Men åkkesom .. jeg dukker opp på Rudskogen, men det blir nok i en lett blårykende 900 .. så får vi satse på at jeg er flinkere til å finne Tusenfryd enn Shell stasjoner
Og førerkort har jeg enn så lenge (selv om det var FRYKTELIG nære ved å ta slutt her om dagen) så da går det vel bra
Men åkkesom .. jeg dukker opp på Rudskogen, men det blir nok i en lett blårykende 900 .. så får vi satse på at jeg er flinkere til å finne Tusenfryd enn Shell stasjoner
- Christian N076
- 0.7 bar
- Sted: 1406 SKI
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
hei, kommer jeg også nå, har skaffet noen til å jobbe for meg:)
jeg hadde tenkt å kjøre i dag (torsdag) men da hadde jeg ikke kommet fram før porten stengte.
blir det noen klubbplass for stcn da? for da kommer jeg til å stille meg opp der tror jeg, eller 10 meter lenger borte der krb trading bussen sto på forrige gatebiltreff.
jeg hadde tenkt å kjøre i dag (torsdag) men da hadde jeg ikke kommet fram før porten stengte.
blir det noen klubbplass for stcn da? for da kommer jeg til å stille meg opp der tror jeg, eller 10 meter lenger borte der krb trading bussen sto på forrige gatebiltreff.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Ikke det største oppmøtet denne gang, bare 6 Saaber møtte opp, hvorav en fra STCS, men det ble da litt bilprat og pølser lell! Og mye bred underholdning fra bilene med trekk på feil hjul-par...
En stor takk til Alexander som hadde satt av et STOORT område fredag(glimrende jobba!) som vi ikke helt klarte å fylle opp desverre..
En stor takk til Alexander som hadde satt av et STOORT område fredag(glimrende jobba!) som vi ikke helt klarte å fylle opp desverre..
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM