Bytte plass p? batteriet
Moderator: Moderatorer
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Bytte plass på batteriet
Har tenkt å skifte ut hele eksosanlegget og tenkt da og flytte batteriet og gå til anskaffelse av speedparts fremre potte som unngår den brå svingen i potta. Noen som har erfaringer med dette? Får man virkelig så mye ut av å bytte denne? Tenkte å plassere batteriet i bagasjerommet. Hvor er det da best å legge ledningen?
Vørterøl og svisker!!
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Re: Bytte plass på batteriet
hei.. jeg har batteribøy som de kaller det..Anders95 skrev:Har tenkt å skifte ut hele eksosanlegget og tenkt da og flytte batteriet og gå til anskaffelse av speedparts fremre potte som unngår den brå svingen i potta. Noen som har erfaringer med dette? Får man virkelig så mye ut av å bytte denne? Tenkte å plassere batteriet i bagasjerommet. Hvor er det da best å legge ledningen?
hester kommer jo ann på hvor mange du har fra før men en 6-7 hester er vel ikke urealistisk TROR JEG.
anngående og legge det i bagasjerommet tror jeg det er den beste løsningen, jeg personlig har senket batteriet under bøy'en, så det på en måte stikker under bilen, veldig knotete hvis du skrur mye, men jeg har anlegg baki bilen så jeg får ikke plass til batteri bak..
legg kablene på høyre siden (når du sitter i bilen) under dashbordet på høyre side, så løsner du lista under døra, men ikke legg den under der. Legg den nede ved kanten av setet. Så bakover ved siden av baksetet og vips, du er i bagasjerommet:)
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*