På 900-en har eg fått ein visslandes lyd frå motorrommet, og endelig har eg klart å lokalisere den.
Det vrikar ut som at den kjem frå reimene i bakkant av motoren, der reima for AC er bla. Monterte ny reim der for ein månads tid sidan, men hadde lyden før det også. Nokon som kan ha ein ide om kva det er som er gale? Kan det vere reimskivene? Er det normalt at desse reimene er varme? AC er BTW utkopla.
Visslande lys fr? motorrom
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Re: Visslande lys frå motorrom
Hjelle, N6 skrev:På 900-en har eg fått ein visslandes lyd frå motorrommet, og endelig har eg klart å lokalisere den.
Det vrikar ut som at den kjem frå reimene i bakkant av motoren, der reima for AC er bla. Monterte ny reim der for ein månads tid sidan, men hadde lyden før det også. Nokon som kan ha ein ide om kva det er som er gale? Kan det vere reimskivene? Er det normalt at desse reimene er varme? AC er BTW utkopla.
Trur faktisk at eg har akkurat samma problemet...Fint med svar då!
Vørterøl og svisker!!
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Men, lyden er nok so konstant, heilt til eg har køyrt vel eit kvarter eller so.Rune N35 skrev:hvis du sikter så er jeg temmelig sikker på at reimhjulet på motor'n og de andre reimhjula ikke er helt på linje med hverandre...derfor blir det nok litt lyd uansett..
Då virkar det ut til at den forsvinn.
Lyden kan foressten minne om ein luftslange som lek.