Classic900 T16/Aero?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Frode N220
1,5 bar
1,5 bar
Sted: Stjørdal

Legg inn av Frode N220 » 05 des 2004, 19:28

Stian skrev:Med avgifter så har du norske skilter på den jeg skal selge for under femti store alt medregnet. 100%orginal T16Aero, ikke så ille det selv om det må en liten sveise jobb til under. Er en meget hel og pen bil!

Stian
Kjøpt jo bilen på avataren min av deg. Og det var jo et skikkelig "katta-i-sekken-kjøp"! :!: :!: :shock:

Nei, da. :lol: 93en var og er fin den. Går som ei klokke/et skudd. Bortsett fra rusthullene på bakskjermene og i bagasjerommet er jo det en MEGET godt holdt 60-modell.

Men, som tidligere nevnt, så er jeg ikke kjøpeklar ennå. Vet ikke om jeg blir det heller. Har lyst til å bruke opp 900 GL'n først.

Vært gøy å sett noen bilder av Aeroen. Hvorfor skal du selge den forresten? Du importerte den vel ikke bar for å selge den igjen?
Går det bra med husprosjektet?
Frode N220

M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"

Brukeravatar
Stian
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk

Legg inn av Stian » 05 des 2004, 19:53

Har planer om å ta noen bilder av den, men været er helt grotesk på disse kanter for tiden så en vask stell seanse med påtagene bilde taging er litt vanskelig å få til nå. Så snart været tillater det så kommer det, den tar seg meget bra ut på bilde.

Det er vel husprosjektet og alle de andre prosjektene som er grunnen til salg, har blant annet kjøpt meg en 95 kortfront siden du var her. Tanken var å ha en litt nyere bruks bil enn mine TT som ikke krevde like mye arbeid, men jeg har ikke tid til å skifte kaross eller penger til å betale avgifter derfor prøver jeg å selge den. Hadde jeg vært rik hadde jeg beholdt den, en så urørt Aero tror jeg blir et ettertraktet sammleobjekt om noen år og ikke så lett å finne. For meg som er vant til 20.000km i året med saab fra før 65, er denne bilen en nyttelse av en annen verden å kjøre. Bare å sitte meg inn i de deilige skinnsetene gjør meg glad... Det ser vel ikke ut som det er så lett å selge den så da blir den stående.

Ta godt vare på 93'en, det var min første saab på veien. jeg blir våt i øyekroken hver gang jeg tenker på den, en fantastisk bil.

//Stian
T16 Aero 88mod
96TT 64Mod
95TT 64Mod

Svar