Problemer med '84 saab 900

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Håvard PB

Problemer med '84 saab 900

Legg inn av Håvard PB » 07 aug 2011, 19:09

Heisann! Nå byrjar problema på saaben min å hope seg opp. Ting må gjerast, men treng litt hjelp.

For det første så har pinnen den øvste hengselen på førarsida rusta av så døra står på skeiva. Er det nokon som veit om det går ann å kjøpe den eine pinnen, eller om eg må kjøpe ein heil hengsel? Evt. kvar eg får kjøpt dette?

Det andre problemet er eit resultat av det første problemet. Eg starta å gå inn passasjersida for å bruke førardøra minst mogleg. Setet mitt har blitt øydelagd :( "Gummimatta" om eg kan kalle det, som er under setet og held rumpa oppe har slitna. Ein sit altså nesten heilt ned på golvet. På nettet fant eg noko som heiter "seat base repair kit",og eg lurar på om dette er det eg treng eller om det er noko heilt anna?

I tillegg så har eg ein klunke lyd som kjem frå venstre bak. Hører den godt ved sein køyring og så blir den raskare når eg køyrer fortare. Nokon som veit kva dette kan vere? Folk har tipsa meg om hjullager.. Men det rare her er at lyden kan forsvinne av og til! :?

Eg set kjempepris på hjelp!

Helsing Håvard

Børre N17
MAX BOOST
Medlemsnummer: N17
Navn: Børre Midtlien
Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Re: Problemer med '84 saab 900

Legg inn av Børre N17 » 07 aug 2011, 19:40

1: Stikk på en hogger og få tak i en hengsel komplett. Mener de er like på 2 og 4 dørs.
2: Det kittet er nok det du trenger, ikke et ukjent problem det der dessverre. Webbingen i setet "råtner" og går i oppløsning.
3: Sjekk foringen som sitter fremst på det tynne bakadgående staget i overkant (den største foringen). Tipper du har lyden der. ;-)
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM

Håvard PB

Re: Problemer med '84 saab 900

Legg inn av Håvard PB » 07 aug 2011, 19:57

Tusen takk for svar! :worship: Ang. lyden så skal eg få sjekka det så snart eg kan på hobbyverkstedet vi har her på leir. Har fleire medsoldatar som kan litt bil :)

Skal sei frå korleis det går!

Svar