Trur heilt sikkert det kviler ein forbannelse over Saaben min.
No er endeleg all rusta sveisa og motoren, med den nye "Jørgen-lådan" vart løfta på plass igår, etter at servo-tannstanga, eller kva det no eigentleg heiter var bytta og montert på plass. Begynte så smått å sjå lyst på livet, og fylte så olje på servoen. Kva trur de skjer... Naturlegvis lek det olje under bilen, og eg inn under for å sjekke kva som er laust. Resultat: ingenting er laust, men det er ei stor sprekk i sjølve tannstanga. Kjøpte den brukt av ein kar her i klubben, for eit par månader sidan, men den har tydelegvis ikkje tålt posten si handtering. Utruleg enkelt å demontere med motoren i bilen!! NOT!! Uansett eg fekk den i alle fall ut. No treng eg ei ny, og det raskt. Er klar for å få bilen på vegen att. Tips om kvar eg kan få tak i tannstang mottas med takk: Dersom nokon har ei slik liggande. Ta kontakt på 90867026!!
Servoproblem.
Moderator: Moderatorer
Servoproblem.
STCN N23, Hadde 86 mod. AERO.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Servoproblem.
Kan desverre ikkje hjelpe deg med ny stong, men husk på at vart stonga sendt so pakke er det ei forsikring på pakken, som skal dekke transportskade. So oppsøk Posten i morra, so kanskje du får ein heilt ny stong? Har desverre måtte ha brukt denne erstatninga frå Posten då eg har vore ute for at dei har kunst plastfrontane på ein den PC-kabinett...Odne N23 skrev:Trur heilt sikkert det kviler ein forbannelse over Saaben min.
No er endeleg all rusta sveisa og motoren, med den nye "Jørgen-lådan" vart løfta på plass igår, etter at servo-tannstanga, eller kva det no eigentleg heiter var bytta og montert på plass. Begynte så smått å sjå lyst på livet, og fylte så olje på servoen. Kva trur de skjer... Naturlegvis lek det olje under bilen, og eg inn under for å sjekke kva som er laust. Resultat: ingenting er laust, men det er ei stor sprekk i sjølve tannstanga. Kjøpte den brukt av ein kar her i klubben, for eit par månader sidan, men den har tydelegvis ikkje tålt posten si handtering. Utruleg enkelt å demontere med motoren i bilen!! NOT!! Uansett eg fekk den i alle fall ut. No treng eg ei ny, og det raskt. Er klar for å få bilen på vegen att. Tips om kvar eg kan få tak i tannstang mottas med takk: Dersom nokon har ei slik liggande. Ta kontakt på 90867026!!
Men det posetive er at i dei sakene eg har vore borti har dei vore grei å ha med å gjere.
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
tannstang
Har ei liggende. Har sitti i en 87 T8. Men det er vel ikke forskjell på dem. Vet ikke hvor slitt den er, men den fungerte fint i bilen den satt i. Gi bud.
Holder til i Moss
Mail: [email protected]
tlf: 95128969
Holder til i Moss
Mail: [email protected]
tlf: 95128969
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)