Hei
Har en Saab 9-3 diesel 2008, som står på verksted i Narvik, er det en hjelpsom sjel som kan låne/leie ut en Tech2?
Er desverre ikke mulig å oppdrive Tech2 i Narvik lenger som jeg vet.
OPPDATERING: Ved kontakt med verksted i dag så sier de at de har Tech2 men ikke selve kortet som skal være til, er dette noe som kan lånes av noen her eller må det kjøpes?
I så fall hvor kan jeg finne dette kortet?
Hilsen
Jan-Erik Rasmussen
Lån/leie av Tech2 Narvik/Nordland
Moderator: Moderatorer
Re: Lån/leie av Tech2 Narvik/Nordland
Hei
Om dere ser min andre tråd her så er problemet løst takket være god hjelp fra en person på forumet her
Lar denne stå i fall det skulle vise seg at det er noen i eller rundt Narvik/nordland som skulle ha en Tech2 og et kort liggende.
Tenker at det kan være nyttig for de som måtte trenge det en dag, det er lange avstander i nord mellom verksteder og spesielt verksteder som kan Saab.
Om dere ser min andre tråd her så er problemet løst takket være god hjelp fra en person på forumet her
Lar denne stå i fall det skulle vise seg at det er noen i eller rundt Narvik/nordland som skulle ha en Tech2 og et kort liggende.
Tenker at det kan være nyttig for de som måtte trenge det en dag, det er lange avstander i nord mellom verksteder og spesielt verksteder som kan Saab.