Var foressten inne på Hjemmesiden din og snoket litt!
Blei imponert over stereoen om jeg må si det,meget pent bygd!!!!
Ligger noen små timer bak det der eller?
Bildekor
Moderator: Moderatorer
Griff-merker
De merkene som er på bakskjermen annet sted her koster 600.- pr. sett. Jeg har ett sett i sølv og ett sett i koksgrått (1 høyre. 1 venste) som jeg kan selge. Andre størrelser og farger kan selvfølgelig bestilles.
Hilsen Petter Tlf. 412 82 042 (Oslo)
- SkapSvensk
- Grunnladetrykk
- Sted: Tromsø, Norge
Hehe, ligger noe arbeid bak, men ble unnagjort av etpar tre stykker fra en onsdag morgen til fredag ettermiddag
Hadde det travelt før en bilstereokonkurranse i Bodø
Fant denne på nettet, photoshoppa, men rådeilig
Synd jeg ikke så den før jeg fikk laga min, skulle hatt den sånn /
Hadde det travelt før en bilstereokonkurranse i Bodø
Fant denne på nettet, photoshoppa, men rådeilig
Synd jeg ikke så den før jeg fikk laga min, skulle hatt den sånn /
Harald Østbø - Medlem N223
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Griff-merker
Kva er måla på desse, eg er somsagt ute etter eit merkje til bakruta trur eg eg går for. Hadde i tanken eit sett sølvmerkjer på sidene, eller gule, men det vert for glorete synes eg, eller kva synes folket? Bilen er ein 900 3d, som er svart. Bilder kan sjåast på heimesida mi, under "MIN SAAB", eller i klubbgalleriet.Petter 900 T skrev:De merkene som er på bakskjermen annet sted her koster 600.- pr. sett. Jeg har ett sett i sølv og ett sett i koksgrått (1 høyre. 1 venste) som jeg kan selge. Andre størrelser og farger kan selvfølgelig bestilles.
griffer
De merkene jeg har er 60 cm høye og ca 40 cm brede, er andre størrelser eller antall av interesse (alt kan fikses). Send meg mål og fargeønske så får du pris tilbake. "Tommy pisser på" ol. fikses også. send til [email protected]
Petter
Petter