Hjeeelp - Morten skrur alene .. Del1
Moderator: Moderatorer
-
hadde samme problemet selv. løsningen for meg var at under innsugnings manifoylen hadde det morknet en slange tupp. som dermed hadde løsnet fre t- koblingen. kuttet slangen og satte den på.. og hei det funket igjen. er lei morkene slanger på vakumsystemet. noen som kjenner pris og kjøpe sted for vakum slanger til saab. må man på merkeforhandler får å få det?
endelig tilbake til saab og kvalitet igjen...
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Kan anbefale blå silikon slanger. Får de sikkert i svart også hvis du ikke vil pynte opp litt i motorrommet. De tåler en god støyt når det kommer til varme og oljedamp. Jeg byttet ut omtrent alle mine og er godt fornøyd med det. Får det hos Powerzone og de fleste andre biltilbehørsforretninger.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Om du ser ein annan post frå meg her i denne tråden (meinar eg på) so ser du at eg kjøpte vanlig olje-slange frå Tess. Dei skal nolde ein del, det var ihvertfall rimelig solid gummiveggar på dei.thai_norway skrev:hadde samme problemet selv. løsningen for meg var at under innsugnings manifoylen hadde det morknet en slange tupp. som dermed hadde løsnet fre t- koblingen. kuttet slangen og satte den på.. og hei det funket igjen. er lei morkene slanger på vakumsystemet. noen som kjenner pris og kjøpe sted for vakum slanger til saab. må man på merkeforhandler får å få det?
Ellers fikk eg svar frå KRB-trading eit par veker etter eg sende mail om prisforespørsel (sikkert ferieaviklinga som har slått til her), og dei tek 45+mva/meter for 4.5mm silikonslange og 70+mva/meter for 6.5mm slange. Alle mm-mål er innvendig omkrets.