Lyd i og 900
Moderator: Moderatorer
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Lyd i og 900
Jeg driver fortsatt og herjer og klør meg litt i hodet angående lyden foran i "sølvpilen" ... jeg blir overhodet ikke venner med de @£$€@€@£££@'s hjulbuene og har prøvd snart det meste innen lure ideer til design av kickpaneler uten særlig hell ...
Blir vel til at man må frem med varmepistol og vinyl og sette saga i dørsidene men jeg har ikke lyst til det heller egentlig
Er det noen som har kommet over noen smarte løsninger her? Ethvert lysglimt tas imot med stor takk
Blir vel til at man må frem med varmepistol og vinyl og sette saga i dørsidene men jeg har ikke lyst til det heller egentlig
Er det noen som har kommet over noen smarte løsninger her? Ethvert lysglimt tas imot med stor takk
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Lyd i og 900
Vel, du har då ein 900 turbo...Morten N106 skrev:Jeg driver fortsatt og herjer og klør meg litt i hodet angående lyden foran i "sølvpilen" ... jeg blir overhodet ikke venner med de @£$?@?@£££@'s hjulbuene og har prøvd snart det meste innen lure ideer til design av kickpaneler uten særlig hell ...
Treng ein finare lyd? Kanskje koste på seg eit JT 3" anlegg...
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
hehe .. du har egentlig et poeng .. jeg sliter ihvertfall med å klare å la være å rulle ned vinduet og legge flat pedal i tunneller
Men siden man har foflet og fiflet med bilstereo siden man bare drømte om å få førerkort klarer man heller ikke å la et sånt bagasjerom være helt urørt ... det er jo en våt drøm å bygge i
Men siden man har foflet og fiflet med bilstereo siden man bare drømte om å få førerkort klarer man heller ikke å la et sånt bagasjerom være helt urørt ... det er jo en våt drøm å bygge i
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
hehe.Morten N106 skrev:hehe .. du har egentlig et poeng .. jeg sliter ihvertfall med å klare å la være å rulle ned vinduet og legge flat pedal i tunneller
Fall litt for 9-5 3.0 TiD, køyrer en med glaset på gløtt der, so køyrer en kor fint turboen jobbar..
Når det er ver til det vert 900-en køyrt med opa takluke, just for å høyre mest mulig motorlyd.
Ang. anlegg, so kikar eg sjølv på 4x6" høgtalarar som skal i bak.
Nokon som har eit tips på bra høgtalarar som har denne størrelsen?
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
Rockford Fosgate har noen i 5x7" jaffal
http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=249
Tviler dog på at sånt er lagervare, blir jo også litt mer kostbart pga labert salgsvolum
Tviler dog på at sånt er lagervare, blir jo også litt mer kostbart pga labert salgsvolum
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
5x7" vert vel for stort, det skal vere 6x4" for montering heilt bak, i dei klargjorde hola.Morten N106 skrev:Rockford Fosgate har noen i 5x7" jaffal
Kika litt på http://www.jbl.com, og der var det bilde av nokon som hadde laga høgtalarar i baksetet på 3-dørs bilane, eller rettare sagt i den plastikksaken som er under glaset. Noko for dokke som absolutt _må_ ha musikk?