Hei!
Er det noen som har en beige innredning til OG900 91-93 mod? Evt. baksete m/nakkestøtter og dørtrekk fra en 86-91 og framstoler fra OG900 91-93 eller 9000. Skal nemlig skifte innredning i en bil som i dag har grå innredning (=kjedelig). Setene må være av samme snitt som skinnstolene til Saab, mao buede sømmer. Gjerne skinninteriør om noen har det... (=optimist). Neida, plysch greier seg fint for meg, bare det er i fin stand og at det passer i min bil. Altså: komplett innredning i beige plysch med matte i dørk, stoler, nakkestøtter, dørtrekk og kneskydd. Pris blir vi enige om.
Beige innredning
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Sted: Sula MR
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Beige innredning
Har nakkestøtter, dog ikkje i plysj. Stod på gamle-900-en.Møttemjøl racing skrev:Hei!
Er det noen som har en beige innredning til OG900 91-93 mod? Evt. baksete m/nakkestøtter og dørtrekk fra en 86-91 og framstoler fra OG900 91-93 eller 9000. Skal nemlig skifte innredning i en bil som i dag har grå innredning (=kjedelig). Setene må være av samme snitt som skinnstolene til Saab, mao buede sømmer. Gjerne skinninteriør om noen har det... (=optimist). Neida, plysch greier seg fint for meg, bare det er i fin stand og at det passer i min bil. Altså: komplett innredning i beige plysch med matte i dørk, stoler, nakkestøtter, dørtrekk og kneskydd. Pris blir vi enige om.
Om du ikkje får taki nakkestøtter kan du då få overta dei nokso fritt...
Mønsteret du er ute etter er Contur, BTW. Synes huske det vart kalla det.
Men du er vel klar over at beige er nokso uvanlig?
Er det i M93-en du skal bytte?
Om det vert vanskelig å skaffe kan det vel vere vert å begynne å stusse på bryte seter frå 9-3 over til 900-en.... Eller so hadde eg smokka til med svart innreiing, gjerne med 9000 Aero-stolar..
-
- Grunnladetrykk
Klart eg e klar over at det er uvanlig, men so vil eg ha ein litt uvanleg bil. Såg en svart 900 -93 mod i Sverige med slik innredning, og sia d har eg ikkje heilt klart å fri meg frå tanken om eit slikt interiør. Tenk berre på kombinasjonen Le Mans blå eksteriørt og beige interiørt, lekkert? D fell i alle fall fint i mine auge. Drive å prøva litt hos svenske høggeri, men intet hell so langt.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Prøvd turbotorget (http://www.saabforum.nu) då?Møttemjøl racing skrev:Klart eg e klar over at det er uvanlig, men so vil eg ha ein litt uvanleg bil. Såg en svart 900 -93 mod i Sverige med slik innredning, og sia d har eg ikkje heilt klart å fri meg frå tanken om eit slikt interiør. Tenk berre på kombinasjonen Le Mans blå eksteriørt og beige interiørt, lekkert? D fell i alle fall fint i mine auge. Drive å prøva litt hos svenske høggeri, men intet hell so langt.
Jauda, svart bil og beige interiør _er_ lekkert. (Jada, 900-en min har selfølgelig det... )
Ellers; var du i ytre strøk no i påska? Synes eg såg atti ein Le Mans blå ein med UR skilt ja....
-
- Grunnladetrykk
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Næ, ej stod oppå kanten ute eg i blå Speedparts tsjorte, og polerte eine 9000-enen... 900-en var rett nok litt sjult, då eg hadde køyrt den slik at du ikkje ser den om du ikkje kom heilt bort til huset. Men om du hadde kika opp når du passerte strøkassa, so hadde du sett oss.Møttemjøl racing skrev:Jaja-ja, va på tur til Måløy og omegn, stoppa ein tur på Larsnes for å snakke med "Skogane", Oddvar og Knut Anders. KA va vest for Island, so han va d lite prat i. Såg no litt ette deg også, men det var biltomt utafor huset, so vi rekna med at du var ute på rék.
jeje. Noko fart uti Maloeya då? Er ihvertfall ykje lekre bilar der...