lakkering
Moderator: Moderatorer
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
lakkering
har nå bilen til rustsveising. den er plukket ganske godt ned. Lurer da på om jeg skal ta en liten ommlakkering av finstasen min
har nesten bestemt meg for å lakkere den på nytt. Men jeg veit ikke om jeg skal ha en annen farge enn hvit.
hva syntes dere folkens? bytte farge eller beholde.
noen som har fått bilen lakkert ordentlig her? vil jo da ta ut motoren å få ALT lakkert så den er i "mint condition"
noen som har bilde av noen pene farger her. må passe AIRFLOW stylingen min.
har nesten bestemt meg for å lakkere den på nytt. Men jeg veit ikke om jeg skal ha en annen farge enn hvit.
hva syntes dere folkens? bytte farge eller beholde.
noen som har fått bilen lakkert ordentlig her? vil jo da ta ut motoren å få ALT lakkert så den er i "mint condition"
noen som har bilde av noen pene farger her. må passe AIRFLOW stylingen min.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
-
- Grunnladetrykk
- Sted: Oslo
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Kvitt er greit nok om HEILE bilen er kvit og har Aero eller Airflow-pakke.
Ellers er Imola-raudt ein flott farge om en har Aero eller Airflow-pakke synes eg. Koksgrått ditto, men kanskje litt kjedelig. Trur eg hadde gått for ein raudfarge eg faktisk. Om du vil vere litt spes. er også den grønfargen som var på starten av nitti-talet noko å satse på, har enno ikkje sett ein Aero eller Airflow-styla bil i den fargen. Den grøne som var på starten av åttitalet er også fin... Og so har en alt i sølv, det er også tøfft...
Ellers er Imola-raudt ein flott farge om en har Aero eller Airflow-pakke synes eg. Koksgrått ditto, men kanskje litt kjedelig. Trur eg hadde gått for ein raudfarge eg faktisk. Om du vil vere litt spes. er også den grønfargen som var på starten av nitti-talet noko å satse på, har enno ikkje sett ein Aero eller Airflow-styla bil i den fargen. Den grøne som var på starten av åttitalet er også fin... Og so har en alt i sølv, det er også tøfft...
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Frode N220
- 1,5 bar
- Sted: Stjørdal
Hvilken farge du velger er ikke så viktig. Jeg er stor tilhenger av farger, som ikke er "grunnfarger" (regnbuens). Dvs sort, sølv, beige/gull, grå osv. Selvølgelig metallic. Det blir liksom litt mer eksklusivt.
Det som jeg derimot synes er VELDIG viktig, er at du benytter en original Saab fargekode. Selvfølgelig en som fantes på den tiden bilen var ny. (Altså ikke Steel Grey på en 79-modell.)
Det ser helt feil ut å velge en annen farge. Man ser med en gang at den er "uoriginal". Et godt eksempel er Volvo sin T-gul. Den passer bare på Volvo...
Og, som alltid fra min side; originalt er jo "best". Hvis ikke hadde det ikke vært originalt!?! Saab er antakelig de som har best greie på Saab!?!
Det som jeg derimot synes er VELDIG viktig, er at du benytter en original Saab fargekode. Selvfølgelig en som fantes på den tiden bilen var ny. (Altså ikke Steel Grey på en 79-modell.)
Det ser helt feil ut å velge en annen farge. Man ser med en gang at den er "uoriginal". Et godt eksempel er Volvo sin T-gul. Den passer bare på Volvo...
Og, som alltid fra min side; originalt er jo "best". Hvis ikke hadde det ikke vært originalt!?! Saab er antakelig de som har best greie på Saab!?!
Frode N220
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- [email protected]
- MAX BOOST
Synes i hvertfall at jeg må ha bilen og stylingen i samme farge når jeg har Airflow.
AERO stylingen kan godt være 2 farget.
er det ikke noen som har noen kule farger på saaber som de kan legge ut her da? helst med airflow!
takker for innspill
AERO stylingen kan godt være 2 farget.
er det ikke noen som har noen kule farger på saaber som de kan legge ut her da? helst med airflow!
takker for innspill
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
- [email protected]
- MAX BOOST
- [email protected]
- MAX BOOST
helt deilig farge!!!!
noen som kan photoshoppe denne fargen til bilen min? legger ut så snart jeg kan.
takk
noen som kan photoshoppe denne fargen til bilen min? legger ut så snart jeg kan.
takk
Sist redigert av [email protected] den 04 nov 2004, 23:29, redigert 1 gang totalt.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
- [email protected]
- MAX BOOST