Hei
Har kjøpt en brukt radioene da den gamle ikke ga noe lyd, bortsett fra en fryktelig pipelyd en gang.... + noe forvrengt lyd I fronthøyttaler ved volum på max...
Satte i denne nye radioen og får opp " *låst " i displayet på radioen...
Noen som kan hjelpe meg med hvordan få låst den opp...?
Saab 9-3, 2007. Låst radio etter at den er byttet
Moderator: Moderatorer
- IngvildAnnaLøset
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Saab 9-3, 2007. Låst radio etter at den er byttet
Hei!
Du må nok få nokon med diasgnoseverkstedet Tech2 (typisk eit Saab verksted) til å gifte ut den gamle spelaren og gifte inn den nye.
edit: godt mulig det går å kun legge til den nye også, utan å bytte tilbake når eg tenker meg om...
Du må nok få nokon med diasgnoseverkstedet Tech2 (typisk eit Saab verksted) til å gifte ut den gamle spelaren og gifte inn den nye.
edit: godt mulig det går å kun legge til den nye også, utan å bytte tilbake når eg tenker meg om...
- IngvildAnnaLøset
Kor kan eg finne oversikt over saab-verksted då? Held til i Nordfjord (Sogn og fjordane). Viss eg i staden skal kjøpe ein uoriginal radio, kva for overganger trengs for å få alt til å virke?
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Bur du på Nordfjordeid har du Barmen & Lund i Måløy og NextCar i Ålesund som dei nærmaste. Er du oppover mot Volda/Ålesundsområdet avogtil har eg også Tech2 med muligheit å gifte inn spelaren.
Kjem litt ann på kva "nivå" du har på stereo i bilen (finns i tre ulike nivå) kva sort kablar du treng og om du vil ha rattknappar til å virke. Det som kan vere greit å vere obs på er at om du byttar til uoriginal spelar misser du timerfunksjonen på evt dieselvarmar om du har en dieselbil.
Kjem litt ann på kva "nivå" du har på stereo i bilen (finns i tre ulike nivå) kva sort kablar du treng og om du vil ha rattknappar til å virke. Det som kan vere greit å vere obs på er at om du byttar til uoriginal spelar misser du timerfunksjonen på evt dieselvarmar om du har en dieselbil.