Hei..
Vil bare si om det er noe jeg kan bidra med i klubben, er det bare å si ifra... Bor i Bergen, men alt som kan gjøres herfra/via nettet eller andre ting er det bare å si ifra.,..
Jørgen
Medlemsnummer N237
Bidrag..
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Bidrag..
Styrer med DAB og AUX
- Tomas N61
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N61
- Navn: Tomas
- Bil: 9-5 2006
- Sted: Frogner(på landet da...)
Heisann Jørgen (og alle andre).
Tar i mot tilbudet med takk!!
Klubben trenger alltid hjelp...:
Vi er jo inne i en periode med omstrukturering av det sentrale styret, noe som vi håper vil medføre større fokus på medlemmenes fordeler samt aktivitetsnivå.
Vi ønsker å skaffe fler forhandlere som er villige til å gi klubbrabatt,og helst i alle distrikter, slik at man ikke trenger å dra til tigerstaden for dette.
Det åpnes også for "sponsing". D.v.s leie av plass på våre nettsider for reklamespots.
Det samme gjelder "lokale treff": Vi ser gjerne at andre lokale helter(slik som trondheim/Lånke) kjører i gang med fler treff. Styret sentralt vil selvfølgelig være behjelplig med innspill/støtte(moral og kapital) til dette.
Vi trenger også mer feedback, både positivt og negativt , slik at vi greier å tilføre dere mer av alt!!!!
Husk: det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar!!
Mvh
Tomas/fung. formann
Tar i mot tilbudet med takk!!
Klubben trenger alltid hjelp...:
Vi er jo inne i en periode med omstrukturering av det sentrale styret, noe som vi håper vil medføre større fokus på medlemmenes fordeler samt aktivitetsnivå.
Vi ønsker å skaffe fler forhandlere som er villige til å gi klubbrabatt,og helst i alle distrikter, slik at man ikke trenger å dra til tigerstaden for dette.
Det åpnes også for "sponsing". D.v.s leie av plass på våre nettsider for reklamespots.
Det samme gjelder "lokale treff": Vi ser gjerne at andre lokale helter(slik som trondheim/Lånke) kjører i gang med fler treff. Styret sentralt vil selvfølgelig være behjelplig med innspill/støtte(moral og kapital) til dette.
Vi trenger også mer feedback, både positivt og negativt , slik at vi greier å tilføre dere mer av alt!!!!
Husk: det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar!!
Mvh
Tomas/fung. formann
Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006