Tar innmelding alltid lang tid?
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N353
- Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
- Bil: 9-3
- Sted: Årnes
- Kontakt:
Her er svaret:
Har hatt en god del andre ting å drive med de siste ukene.
Ja, kunne ha overlatt sakene til andre i styret i denne perioden, men slik systemet er lagt opp så langt, så kan det fort bli litt surr med hvem som er innmeldt etc..
Men nå skal jeg få tid til å gå igjennom de hendvendelsene som har kommet. Så langt det lar seg gjøre skal jeg ha dette klart innen førstkommende søndag.
Mvh
Dag Kjetil
Medlemsansvarlig STCN
Har hatt en god del andre ting å drive med de siste ukene.
Ja, kunne ha overlatt sakene til andre i styret i denne perioden, men slik systemet er lagt opp så langt, så kan det fort bli litt surr med hvem som er innmeldt etc..
Men nå skal jeg få tid til å gå igjennom de hendvendelsene som har kommet. Så langt det lar seg gjøre skal jeg ha dette klart innen førstkommende søndag.
Mvh
Dag Kjetil
Medlemsansvarlig STCN
- Hobbis N1226
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1226
- Navn: Håvard
- Bil: 9-5 2.0T SE Estate
- Sted: Varhaug
- Timon
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1234
- Navn: Kristian Selås
- Bil: M95 9000 CS 2,3t
- Sted: Vestfossen
- Kontakt:
Tar opp denne tråden igjen.Dag_N353 skrev:Så langt det lar seg gjøre skal jeg ha dette klart innen førstkommende søndag.
Bare lurte på om noe skjer snart? Siden det er tre uker siden nå og ingenting dukker opp...
"Cars are meant to be driven, beat to fuck, broken, fixed and made better!"
1995 SAAB 9000 CS 2,3t (1,4 bar)
2001 Audi A6 2.5 quattro
1995 SAAB 9000 CS 2,3t (1,4 bar)
2001 Audi A6 2.5 quattro
- Haaka
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1236
- Bil: Saab900SEturbo94'
- Sted: Oslo (Tromsø)
Det opplyses da ganske tydelig hvordan denne prosessen går, og hvorfor ting tar tid.
Meldte meg inn for en stund siden jeg og. Og syns det virker som et greit opplegg dette med innmelding Gjør ingenting at det tar litt tid, tvertimot, og mener info og opplysning er helt kurant.
Det eneste jeg stusser litt over er tiden det tar fra innmeldig til fakturering? Er det ikke greit å få ut giroene fortløpende etter som meldingene registreres hos dere? Fikk en bekreftelse på innmelding, og har gått en stund uten noen giro? Hær gjør jo frekvensen i den prosessen at økonomien kunne effektiviseres litt?
Ellers er jeg tålmodig som en 5åring på sukker
Meldte meg inn for en stund siden jeg og. Og syns det virker som et greit opplegg dette med innmelding Gjør ingenting at det tar litt tid, tvertimot, og mener info og opplysning er helt kurant.
Det eneste jeg stusser litt over er tiden det tar fra innmeldig til fakturering? Er det ikke greit å få ut giroene fortløpende etter som meldingene registreres hos dere? Fikk en bekreftelse på innmelding, og har gått en stund uten noen giro? Hær gjør jo frekvensen i den prosessen at økonomien kunne effektiviseres litt?
Ellers er jeg tålmodig som en 5åring på sukker
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Nå rundt årsskifte tror jeg dette har en logisk forklaring. Det er enklere å vente med fakturautsending, og sende ut alle samlet. (Da det øyeblikk er på tide me giroen for -08). Jeg vil ihvertfall tro at det er forklaringenhaaka skrev:Det eneste jeg stusser litt over er tiden det tar fra innmeldig til fakturering? Er det ikke greit å få ut giroene fortløpende etter som meldingene registreres hos dere?
Jeg kan forstå det er litt frustrerende for nyinnmeldte, men når dere først har fått deres første giro, blir ikke dette noe problem lenger. For neste år kommer giroen når den kommer, og det spiller ingen rolle når
- Hobbis N1226
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1226
- Navn: Håvard
- Bil: 9-5 2.0T SE Estate
- Sted: Varhaug
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
Hei igjen EirikEirik N396 skrev:Nå rundt årsskifte tror jeg dette har en logisk forklaring. Det er enklere å vente med fakturautsending, og sende ut alle samlet. (Da det øyeblikk er på tide me giroen for -08). Jeg vil ihvertfall tro at det er forklaringenhaaka skrev:Det eneste jeg stusser litt over er tiden det tar fra innmeldig til fakturering? Er det ikke greit å få ut giroene fortløpende etter som meldingene registreres hos dere?
Jeg kan forstå det er litt frustrerende for nyinnmeldte, men når dere først har fått deres første giro, blir ikke dette noe problem lenger. For neste år kommer giroen når den kommer, og det spiller ingen rolle når
Du vet ikke ca når giroene blir sendt ut?
Lengter ille etter å komme inn på lukka forum serru
Vet det har vært mye mas rundt dette med giroene, men det er mange tips og mye kunnskap en vil ha litt innsyn i før sommerhjula kommer på.
offtopic: er det en hugger som bare driver med saab i norge?
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
- rolfi
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
nå er det vel ikke meningen heller, men å gå over 2mnd+ uten og høre eller se noe så begynner man og lure litt...Ola Pituetten N703 skrev: Ja, NORMALT ,desverre er vel ikke alle moderatorer og Styrets medlemer tilgjenglige i 24 timer i døgnet.En oppfordring i denne verden som allt går så fort (Internett/biler/påjobben/osv/isenga) det er å ha tålmodighet.Er kansje ikke så flink selv men prøver:-)
og å spørre forsiktig uten og få slengt i trynet bedrevitende svada i trynet burde ikke være for mye forlangt
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Kontakt:
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
Den er god Har sendt han en mail om det, skal prøve å smøre meg godt inn med tålmodighet så lenge jeg hehehehe
Det er ikke meningen å pese dere frivillige om noer får det inntrykket. dere gjøre en kjempe jobb for at andre kan ha det gøy, og det skal dere ha en stor takk for
Det er ikke meningen å pese dere frivillige om noer får det inntrykket. dere gjøre en kjempe jobb for at andre kan ha det gøy, og det skal dere ha en stor takk for
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
9-5 aero
- biggs
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1366
- Bil: 9-3 2.0T '00 Steg 3
- Sted: Bergen for et år
Re: Tar innmelding alltid lang tid?
Det jeg lurer litt på er hvorfor det sendes papirfaktura. All nødvendig betalingsinfo kan vel sendes pr mail? Vi skriver tross alt 2008
9-3 2.0T -00
PIRI!
PIRI!
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Det er vel fordi den inneholder et medlemskort som må kvitteres på. Dette for fremvisning for å få rabatter hos våre samarbeidspartnere.biggs skrev:Det jeg lurer litt på er hvorfor det sendes papirfaktura. All nødvendig betalingsinfo kan vel sendes pr mail? Vi skriver tross alt 2008
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- biggs
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1366
- Bil: 9-3 2.0T '00 Steg 3
- Sted: Bergen for et år
Ah.
I mitt første innlegg klarer jeg altså å fremstå som relativt korttenkt. Konge
Da får jeg finne frem tuba med tålmodighet, skal vel være litt igjen fra lørdag når dama var på fylla og jeg var sjåfør.
I mitt første innlegg klarer jeg altså å fremstå som relativt korttenkt. Konge
Da får jeg finne frem tuba med tålmodighet, skal vel være litt igjen fra lørdag når dama var på fylla og jeg var sjåfør.
9-3 2.0T -00
PIRI!
PIRI!
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: 1361
- Navn: Stian
- Bil: '94 9000 CSE 2,3t
- Sted: Tysnes
Nå er det vel fare for at jeg fremstår som en masekopp, men det er ikke meningen (jo.. ok litt da )
Hvordan er det med tilbakemeldinger på innmelding?
Grunnen til at jeg spør er at jeg har "meldt meg inn" to ganger i år.
Første gang var 3. mars , og en purring/etterlysning den 5. april.
Ingen av gangene har det vært noe tilbakemelding på om innmeldingen er mottatt eller ikke, så jeg bare lurer....
Er min innmelding mottatt i det hele tatt?
Hadde jeg i det minste kunne fått en automelding om at mailen min var mottatt, så kunne jeg slått meg til ro med det.
Jeg har full forståelse for at driften er dugnadsarbeid, og at folk har mye å gjøre på privaten, men en tilbakemelding av et eller annet slag hadde ikke vært dumt!
Skulle jo tro at det var i klubbens interesse å få samlet inn penger fra nyinnmeldte så snart som mulig også?
edit: fant datoen for første innmelding.
Hvordan er det med tilbakemeldinger på innmelding?
Grunnen til at jeg spør er at jeg har "meldt meg inn" to ganger i år.
Første gang var 3. mars , og en purring/etterlysning den 5. april.
Ingen av gangene har det vært noe tilbakemelding på om innmeldingen er mottatt eller ikke, så jeg bare lurer....
Er min innmelding mottatt i det hele tatt?
Hadde jeg i det minste kunne fått en automelding om at mailen min var mottatt, så kunne jeg slått meg til ro med det.
Jeg har full forståelse for at driften er dugnadsarbeid, og at folk har mye å gjøre på privaten, men en tilbakemelding av et eller annet slag hadde ikke vært dumt!
Skulle jo tro at det var i klubbens interesse å få samlet inn penger fra nyinnmeldte så snart som mulig også?
edit: fant datoen for første innmelding.
Sist redigert av Stian9k den 28 apr 2008, 11:49, redigert 1 gang totalt.
MY09 9-3SC 1,9TiD
M94 9000 2,3t CSE Godbilen!
M78 99 2,0L RIP
M94 9000 2,3t CSE Godbilen!
M78 99 2,0L RIP