Og korleis løyser eg det problemet? Er alltid logget på. Ligger i cookies trur eg. Kvar gong eg opnar forumet er eg automatisk pålogget.wanna-b skrev:kan det hende at du har vært logget inn en stund uten å navigere rundt på siden så den merker at du er inaktiv, da logger den av, og leste/uleste meldinger nullstillesTurboKK_N473 skrev:Ein annan feil er at av og til blir alle trådane merka som lest, uten at eg har lest dei. Ikona blir kvite når dei egentlig skal vere raude/orange.
Oppgradering av forumet
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Sted: Sunnmøre
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
hmmm, tja, si det du. trykke på refresh en gang hvert 3599 sekund:PTurboKK_N473 skrev:Og korleis løyser eg det problemet? Er alltid logget på. Ligger i cookies trur eg. Kvar gong eg opnar forumet er eg automatisk pålogget.wanna-b skrev:kan det hende at du har vært logget inn en stund uten å navigere rundt på siden så den merker at du er inaktiv, da logger den av, og leste/uleste meldinger nullstillesTurboKK_N473 skrev:Ein annan feil er at av og til blir alle trådane merka som lest, uten at eg har lest dei. Ikona blir kvite når dei egentlig skal vere raude/orange.
bør være mulig å få til autorefresh på en eller annen måte.
fant forressten ikke noe særlig til innstillinger for forum oppførsel og utseende bortsett fra profil endring? det var litt kjipt
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei