mobillogo STCN
Moderator: Moderatorer
mobillogo STCN
Hei
Da jeg jobber en del med mobiltelefoner/pc'er blir det til at man sitter å lager noen småting, som kanskje andre i klubben har lyst på. Har laget en logo til Nokia telefoner som inneholder ordene Saab, turbo og STCN, ser ganske enkel ut, men den er tøff....har fått flere skryt av den allerede..hvis det er av interesse kan vi kanskje finne en ordning som gjør at medlemmene sender en SMS med kodeord STCN eller noe, og at avgiften f.eks 10 kr tilfaller klubben sitt videre arbeide.....Er jo flere klubber som har tilsvarende greie..Bare et forslag da..
Da jeg jobber en del med mobiltelefoner/pc'er blir det til at man sitter å lager noen småting, som kanskje andre i klubben har lyst på. Har laget en logo til Nokia telefoner som inneholder ordene Saab, turbo og STCN, ser ganske enkel ut, men den er tøff....har fått flere skryt av den allerede..hvis det er av interesse kan vi kanskje finne en ordning som gjør at medlemmene sender en SMS med kodeord STCN eller noe, og at avgiften f.eks 10 kr tilfaller klubben sitt videre arbeide.....Er jo flere klubber som har tilsvarende greie..Bare et forslag da..
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- eilert N46
- Grunnladetrykk
- Sted: Glomfjord
- Kontakt:
Sjefstelefonen (S55) takler de fleste bildeformater (bmp,jpg,gif og png)Hjelle, N6 skrev:Du har ikkje muligheit for å ta eit JPG bilete å køyre over på fonen då? Gjorde det med SAAB-logoen (den rette), so no har eg feit logga på T68i-en...Thor N67 skrev:Hva med oss Siemens brukere? S55 f eks.
Skal du ha en animert bakgrunn så er det bare å laste opp en animert gif eller png.
Tips: For de som ikke har bluetooth eller IR på PC'n sin så er det bare å sende filen som vedlegg i en epost.
Det kunne jo vært en idè for Rune å lage en side med div. logoer i forskjellige formater/størelser....
Vet ikke om Nokia telefonene støtter bilder pr. epost (anyone?)
eilert
900 T16 (83)
Aero wannabe
900 T16 (83)
Aero wannabe
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
T300
Jeg fant et bilde av fornten på en saab 9-5 på eurobate, den kan brukes som bakgrunn på telefoner med farge skjerm. Lå også et bilde av 9-3 cab.. Bruker disse på en Ericsson T300 og det funker glimrende..
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Er ikke noe problem for folk med telefon med fargeskjerm å få inn et hvilket som helst bilde på telefonen. ta et selv av grombilen, finn på nettet eller på maskinen din.. Det eneste som trengs er å gå inn på eurobate og klikke på mms uploader, der finner man en browse knapp og velg filen på maskinen din og den blir tilpasset din telefon.. Har selv en 9-5 front, saablogo og tegning av en 2-dørs 99.. Gi en lyd, så kan de sendes som mms meld.. Eventuelt i en mail..
MVH
Jørgen
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX