Ny poleringsmaskin er innkjøpt, kjemikaliene ligger klare i kjellertrappa og bare griner etter å bli smurt utover .... Tegningene til dørsidene er klare og reserve"hjulet" baki går en skummel fremtid i møte ....
Men akk ... det regner og snør og regner litt og snør og er kaldt og så regner det litt og så snør det litt og så tror jeg jammen det regner litt
ARGHHHHHHH MØKKALAND!!!!! F£$@£@£$£$$£N !!!
Helsikes m?kkav
Moderator: Moderatorer
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
Da er det gjort ... hele dagen har vært dedikert min elskede lille rustklump, som nå har fått ett flott lag polish, en grundig innvendig vask og støvsuging, nypussede vinduer og en dæsj med gummifornyer her og der
Resultatet ble slettes ikke verst, smeller ut noen bilder så fort jeg finner et sted å ha dem
Resultatet ble slettes ikke verst, smeller ut noen bilder så fort jeg finner et sted å ha dem
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
Da er det bilder på plass, som kan beskues på http://home.online.no/~haavi/
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: 15
- Navn: Geir-Ståle Lid
- Bil: Saab 900T16 9-5 aero 9-3 aero
- Sted: Indre Billefjord
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
Jauda, klumpen forsvinner nok snart, i likhet med hengerfestet. Har ikke tilgang til motorvarmer i leiligheten heller, så den har dessverre ingen stor hensikt
Det kommer i pulje nummer to sammen med lett rustbearbeiding
og btw ... hvis noen sliter med å få vekk merker etter turbo merker etc fra karosseriet så funker poleringsmaskin fint som fjell! Bare litt ekstra fart og litt ekstra pådytt så forsvinner alt sammen. Bare pass på å ikke dytte til det lukter svidd
Det kommer i pulje nummer to sammen med lett rustbearbeiding
og btw ... hvis noen sliter med å få vekk merker etter turbo merker etc fra karosseriet så funker poleringsmaskin fint som fjell! Bare litt ekstra fart og litt ekstra pådytt så forsvinner alt sammen. Bare pass på å ikke dytte til det lukter svidd
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det ser ut til at du har hatt ein storjobb her ja.Morten N106 skrev:Da er det bilder på plass, som kan beskues på http://home.online.no/~haavi/
Resultatet vart ihvertfall bra.
Kan BTW anbefale folk her å fare på Mekonomen å kjøpe seg AutoGlym-bag med innhald til kroner 990,-.
Det som er med i bagen er Super Resin Polish (venlig polish), Extra Gloss Protection (lakkforseglar), Bodywork Shampoo Conditioner, Car Interior Shampoo, Car Glass Polish, Clean Wheels, Vinyl & Rubber Care, Bumper Care, Tar Remover og Perfect Polishing Clouth. I tilegg får en med svamp og ei bok med gode tips. Og alt er somsagt i ein hendig bag.
Karen på Mekonomen snakka om ei kampanje, men eg veit ikkje kor lenge den varer.