V?lerbanen
Moderator: Moderatorer
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
Vålerbanen
Åh! Vi må jo bare få til mer banekjøring!!
Fyttirakkern så jævla rått!
Bitt av basillen...
Til neste gang håper jeg på bedre bremser så det går å kjøre mer enn 7 runder av gangen...
Er det planlagt noe kjøring med klubben i sommer??
Fyttirakkern så jævla rått!
Bitt av basillen...
Til neste gang håper jeg på bedre bremser så det går å kjøre mer enn 7 runder av gangen...
Er det planlagt noe kjøring med klubben i sommer??
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped
02 Toyota Yaris type moped
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Så ut som det var mange som koste seg der ja
Dessverre for noen valgte de jo akkurat den ene svingen hvor det sto papparazzier med tilknytning til klubben å samle sand i ....
Ble litt uggen kvalitet på det ene ettersom jeg måtte bruke digital zoom ... men dere ser sandhaugen allikevel
Takk for en meget trivelig dag alle som var der, alltid morro å treffe nye folk, så får vi håpe at det ikke blir så lenge til neste gang.
Holder på å laste opp noen andre bilder og filmsnutter også, kommer tilbake med litt adresser når det er ferdig.
Dessverre for noen valgte de jo akkurat den ene svingen hvor det sto papparazzier med tilknytning til klubben å samle sand i ....
Ble litt uggen kvalitet på det ene ettersom jeg måtte bruke digital zoom ... men dere ser sandhaugen allikevel
Takk for en meget trivelig dag alle som var der, alltid morro å treffe nye folk, så får vi håpe at det ikke blir så lenge til neste gang.
Holder på å laste opp noen andre bilder og filmsnutter også, kommer tilbake med litt adresser når det er ferdig.
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Den som intet våger osv.... Var jo nesten glattere enn på vinterføre der. Noen som fikk det på film eller? Hvis ikke er det bra!
Undertegnede vil rette en stor takk til de som hjalp til å skyve.... (selv om de neppe er på dette forumet da..)
Undertegnede vil rette en stor takk til de som hjalp til å skyve.... (selv om de neppe er på dette forumet da..)
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Ole: Det var nok litt smartere å velge en sving som lå litt lenger unna enn det jeg gjorde ja... Men pytt, ingen skade skjedd, bare masse sand som forsvant i pissregnet på tur hjem...
Morten: Glimrende jobb med bilder og film. Jeg skal laste over filminga mi til PC'n i morra, "mirror-cam" funka som bare det!
Morten: Glimrende jobb med bilder og film. Jeg skal laste over filminga mi til PC'n i morra, "mirror-cam" funka som bare det!
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt: