F?rste prikk p? f?rerkortet....
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Hehe, den svei tenker jeg. Hadde død vis det var meg, mer en jeg for fra lånekasse i månedenFreshmaker skrev:Hei..
Nå har også jeg fått noe prikker, og bot på 8000 kr... Kjipt, men hadde ikke purken vært såpass oppegående, hadde jeg ikke hatt lappen nå..
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
oi da.. gi litt mer info a:) hva har skjedd..?Freshmaker skrev:Kjørte fra purken.. Fikk 5000 for fart og 3000 for å kjøre fra purken.. Får jo en bra bruktbil for den summen.... Men det er slik tsom skjer, har ihvertfall lappen ennå, og bevist at 9-3 kan gå bra...
...jeg har planer om å bli snut. hvis jeg er i "ferd" med å bli stoppet å har ligget så mye over at jeg vet at jeg mister lappen, så veit jeg at jeg må prøve å stikke av, hvis jeg blir tatt får jeg det på rullebladet og kan ikke bli politi..
men hvis du klarer å stikke av må du jo bare gjemme bilen og melde den stjålet, og for all del. nekt. nekt så det renner av deg!! og aldri skriv under på noe. det kan du gjøre seinere hvis de faktisk har målt deg. mange ganger de sier de har måling på deg, du skriver under, og du sitter i baret. dette har de prøvd med flere jeg kjenner.
politiet har en uskreven regel at de kan ta deg for et lovbrudd den samme dagen, men hvis det har gått over natta kan de det ikke, da er det liksom for seint.
veit alle førekortgrensene..?
-under 70 sone kan du ligge i 26 km over før de tar lappen din.
-over 70 sone kan du ligge i 36 over før de tar den. husk at de trekker fra noen prosenter hvis du er målt i forbikjøring.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Det er i lovene en +- grense.. Lå mye over, men ble tatt i 114, det hadde de på kamera.. Jeg visste ikke at purken lå bak meg i sivilbil, men de blinket visst med blålysene, men det fikk ikke jeg med meg.. Jeg lå på det meste i 120-125... De hadde beviser og sålenge jeg fikk beholde lappen, gadd jeg ikke krangle.. Har pengene og giro er betalt.. Dette er sånn som skjer og du bare må ta med deg...
Styrer med DAB og AUX
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Jeg ble stoppet i dag på Gjelleråsen
Onkel Blå syntes det låt fælt i bilen min, noe han også hadde rett i siden eksosanlegget røyk rett foran bakre lyddemper under et litt "aktivt" filskifte på E18 10 minutter tidligere
Forøvrig to meget trivelige herremenn som stoppet meg, begge tydeligvis relativt Saab interesserte siden de spurte om det var en original Aero og kikket fælt rundt
Så da ble det litt Saab prat der også, godt det finnes sånne representanter for politiet!
Så Ole og Bent ... host opp et godt tilbud på JT 3"
Onkel Blå syntes det låt fælt i bilen min, noe han også hadde rett i siden eksosanlegget røyk rett foran bakre lyddemper under et litt "aktivt" filskifte på E18 10 minutter tidligere
Forøvrig to meget trivelige herremenn som stoppet meg, begge tydeligvis relativt Saab interesserte siden de spurte om det var en original Aero og kikket fælt rundt
Så da ble det litt Saab prat der også, godt det finnes sånne representanter for politiet!
Så Ole og Bent ... host opp et godt tilbud på JT 3"