For mye fritid?
stilig uansett
Moderator: Moderatorer
For mye fritid?
Er vel ingen som kan nekte deg å bruke original fjærer og koni dempere.. jeg var nettopp på Eu med min 9-5 den er senket med eibach og gule koni, dette er av en del årsaker ikke i vogn kortet, men de sa ingentig på det på eu kontroll.. men er jo stor forskjell hvor du tar kontroll da...freddy85 skrev:Noen som har peil om original fjærer og koni dempere går igjennom eu?
har senket 35mm så hvis den skal godkjennes så må jeg på 4 hjulskontroll og da må jeg justere cambern bak men der har jeg jo nesten null klaring på skjermen så hvis jeg bygger utover med shims så skommer borti (trur jeg) mulig det går hvis jeg fjærner plast lista som går på skjermen,, men er nesten ikke en mm å gå på engang..
uansett hvis man har original fjæra og gule koni går det? når jeg monterte la jeg merke til at koninene var like "lange" som orignal demperen.
spørr her pga har ikke lyst til å lage ny tråd
du må jo bare prøve å finne noen som kan se litt andre veien når de er under bilenfreddy85 skrev:Med min uflaks så kan jeg bare glemme det, på mine tidligere biler har jeg fått feil på ting som ikke er feil.. f.eks nye viskerblad, klosser som ikke slitt i det hele tatt osv..
Mulig jeg skal spørre rett ut før jeg bestiller time om det er ok!
Kjenner leveren min ikke har lyst på ei slitsom russetid til ihvertfall..Torkil_N1282 skrev:Noen som savner russetiden ?
Russebuksen skal være på hver dag.. Har dere gjort noe lignende vår aksjon? Anbefales!Skavold skrev:Jeg er russ nå, faktisk, uten at jeg har gjort så mye ut av det, hehe. Har vel hatt på meg buksa tre ganger eller no' sånt. Ikke like gøy å være russ som 21-åring, som 18-åring, tror jeg.