Nye Autofil - ?resmedlem artikkelen
Moderator: Moderatorer
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Nye Autofil - Æresmedlem artikkelen
Hei på dere,
Leste nettopp artikkelen i det nye Autofil om da Saaben deres ble æresmedlem. Fint at vi får to sider i Autofil!
Kult bilde også, selv om jeg allerede har sett det på STCN's hjemmesider
Har det blitt noen flere telefoner og mailer etter artikkelen eller?
Leste nettopp artikkelen i det nye Autofil om da Saaben deres ble æresmedlem. Fint at vi får to sider i Autofil!
Kult bilde også, selv om jeg allerede har sett det på STCN's hjemmesider
Har det blitt noen flere telefoner og mailer etter artikkelen eller?
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
-
- 2.0 bar
- Thor N67
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N67
- Navn: Thor Moi
- Bil: 9-5 2,3 M98
- Sted: Son
- Kontakt:
Om du ser på treffplanen på hovedsiden vår, ser du at det er endel planlagte treff. Utenom disse blir det en del regionale treff og samlinger.Ole-P skrev:Hallo! Jeg er et nytt medlem (men ikke pga artikkelen i autofil).
Håper å bli kjent med flere av dere i løpet av våren/forsommeren. -for dere treffes vel.....?
Så du skal nok se at vi treffes.
Thor N67
M98 9-5 2,3
M98 9-5 2,3
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Var det fleire enn eg som synes reportasja var kort?Rune N01 skrev:Jeg tror at de som har interesse av Saab Turbo sansyneligvis leser denne reportasjen. og vet de ikke enda at det finnes en klubb så får de vite det..
Når eg blada om forventa eg igrunnen å lese meir på neste side, men dengong ei.
Uansett, får håpe vi rekk ut til fleire.
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
Hei synes repotasjen ble bra faktisk bedre enn forventet , andre som har levert utstyr for opp til 10000 kr har jo bare fått en liten notis i bladet men vi fikk 2 hele sider.
hilsen Kasper
hilsen Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Klart sett i forhold til det fikk vi bra dekning, men det er meir sånn generelt om bladet Autofil, når dei er godt inni "reportasjene" sluttar dei plutselig berre rett av. Dei burde ta ein kik på Bilsport eeller Drive fks., og sjå korleis en skriv litt fyldigare reportasjer, og korleis en avsluttar.kasper N02 skrev:Hei synes repotasjen ble bra faktisk bedre enn forventet , andre som har levert utstyr for opp til 10000 kr har jo bare fått en liten notis i bladet men vi fikk 2 hele sider.
hilsen Kasper
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Enig at artikkelen brå sluttet. Jeg også forventet at artikkelen som akkurat hadde begynt med innledningen skulle fortsette på neste side. Skulle vært en halv side til med mer info om klubben. Men var bra at vi fikk så mye som vi fikk uansett.Hjelle, N6 skrev:Klart sett i forhold til det fikk vi bra dekning, men det er meir sånn generelt om bladet Autofil, når dei er godt inni "reportasjene" sluttar dei plutselig berre rett av. Dei burde ta ein kik på Bilsport eeller Drive fks., og sjå korleis en skriv litt fyldigare reportasjer, og korleis en avsluttar.kasper N02 skrev:Hei synes repotasjen ble bra faktisk bedre enn forventet , andre som har levert utstyr for opp til 10000 kr har jo bare fått en liten notis i bladet men vi fikk 2 hele sider.
hilsen Kasper
God PR er det i alle fall
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
- eilert N46
- Grunnladetrykk
- Sted: Glomfjord
- Kontakt:
Woha! er det noen som vet hva det koster å smekke inn en slik 2 siders farge annonse i Autofil. Kunne vært morro å vite hva det ville kostet.
En annen ting er verdien av denne artikkelen. Sånn bortsett fra alle som melder seg inn etter å ha lest dette så er det vel også en fordel når man skal forhandle frem avtaler o.l. at vi er litt kjent vel ?
En annen ting er verdien av denne artikkelen. Sånn bortsett fra alle som melder seg inn etter å ha lest dette så er det vel også en fordel når man skal forhandle frem avtaler o.l. at vi er litt kjent vel ?
eilert
900 T16 (83)
Aero wannabe
900 T16 (83)
Aero wannabe
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
2 helsider koster ca 69.000...! Da hadde vel budsjettet i klubben gått noe i minus?
Uansett, en kjempe flott artikkel. Selv om hele bladet hadde vært om Saab, hadde det også vært for lite.. Hadde gått å gleda meg til neste nummer ....
Uansett, en kjempe flott artikkel. Selv om hele bladet hadde vært om Saab, hadde det også vært for lite.. Hadde gått å gleda meg til neste nummer ....
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- eilert N46
- Grunnladetrykk
- Sted: Glomfjord
- Kontakt:
Oj, trodde det var dyrt men...
Da måtte vi sånn raskt regnet hatt respons fra 230 nye medlemer for å dekke opp noe slik.
Syntes nå Autofil er et helt Genialt bilblad jeg da.
De må jo ha ganske god peiling med tanke på hvilket bilmerke de valgte som første prosjektbil
Da måtte vi sånn raskt regnet hatt respons fra 230 nye medlemer for å dekke opp noe slik.
Syntes nå Autofil er et helt Genialt bilblad jeg da.
De må jo ha ganske god peiling med tanke på hvilket bilmerke de valgte som første prosjektbil
eilert
900 T16 (83)
Aero wannabe
900 T16 (83)
Aero wannabe