Jeg ser at det begynner og bli mye aktivitet rundt kontoen dere har hos oss på ps.no.
Derfor har jeg lyst til og gi dere alle sammen noen gode tilbud.
Vi begynner med blåtann handsfree fra Jabra :
Dette er ett knallbra handsfree sett som passer til alle telefoner med bluetooth tilkobling. Har testet og brukt denne selv
en god stund og har vært veldig fornøyd med dette. Se forøvrig knallgode testresultater hos amobil.no.
Veil.pris: 695,-
STCN pris: 545,-
Jabra`s produktside
Vår produktside
Test av JX10 hos Amobil.no
TomTom Go730 Europa :
Go730, Den optimale bilnavigator! Kjørefeltsvelger gjør at gps`en sier ifra hvilket felt du skal legge deg i, Go730 kalkulerer også kjøreruter utifra fartsgrenser. Har FM sender og blåtann slik at den kan brukes som handsfree ut mot stereoanlegget i bilen. Og selvfølgelig fotoboksvarsler.
Veil.pris: 3495,-
STCN pris: 2960,-
TomTom`s produktside
Vår produktside
Vi avslutter med ett tilbud på en 42" LCD tv i Full-HD.
Billigere 42" Full HD skal dere lete lenge etter. Denne tv`en har vi på utstilling nede i vår vareutlevering under ikke optimale forhold og bildet holder seg krystallklart med godt svartnivå og gode farger.
Veil.pris: 7995,-
STCN pris: 6480,-
Vår produktside
Denne må sendes med tollpost pga størrelse og da trengs det forhåndsbetaling/kredittkort betaling, ønsker dere og betale tv`en med kredittkort må dere via web men husk og legge ved medlemsnummer og sett på mitt navn så skal jeg fikse prisen for dere.
Om dere ønsker og bestille noen av tilbudene vennligst ta kontakt med meg på tlf eller epost så skal jeg legge inn en bestilling for dere.
Hvis det er noe dere lurer på ang disse produktene eller ønsker tilbud på andre produkter vi har er det bare og ta kontakt med meg. Kontakt info står i signaturen.
mvh Espen ps.no
Nye tilbud fra ps.no
Moderator: Moderatorer