Spammer litt til jeg, mens vi først er så godt i gang
Fikk ned en tøff film i helga på <putt inn peer2peer software her> med 8 Saab 9000 som "danset ballett" ....
Regner med at det er litt klipping og diverse triks tatt i bruk her, men den var uansett artig å se på ... virket som den var fra offisielt Saab hold også.
Kan legge ut en link etterpå hvis dere ikke har sett den, får ikke tak i windows maskina her fra jobb.
T?ff 9000 film
Moderator: Moderatorer
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Tøff 9000 film
Om du kikar litt, so var temaet oppe for ei stund sidan, under emnet "SAAB Symfonien" eller noko slikt.Morten N106 skrev:Spammer litt til jeg, mens vi først er så godt i gang
Fikk ned en tøff film i helga på <putt inn peer2peer software her> med 8 Saab 9000 som "danset ballett" ....
Regner med at det er litt klipping og diverse triks tatt i bruk her, men den var uansett artig å se på ... virket som den var fra offisielt Saab hold også.
Kan legge ut en link etterpå hvis dere ikke har sett den, får ikke tak i windows maskina her fra jobb.
Eg hadde planar om å skrive litt om historia bak Saab symfonien, men det har ikkje vorte enno. Får stå på liste til eg har ledig tid...
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt: