Hei, fant en side for lenge side som tok for seg montering av aero styling..selfølgelig har jeg rota bort den linken..
En som kaller seg RM`92 Spg på saabcentral forumet som lagde den..var ett eller anna på datazip.net sine sider tror jeg..Please kan noen hjelpe meg
Mvh Øystein
aero kit
Moderator: Moderatorer
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: aero kit
Jeg kan ikke hjelpe deg med linken, men hva lurer du på? Og hvilken bil er det snakk om?
Jeg og Ottar monterte et sett på hans 4dørs i helgen, der hadde vi riktignok litt ekstra arbeid med kapping av skjørt, men tror nok at både vi og mange andre her inne kan svare deg på det du lurer på!
Jeg og Ottar monterte et sett på hans 4dørs i helgen, der hadde vi riktignok litt ekstra arbeid med kapping av skjørt, men tror nok at både vi og mange andre her inne kan svare deg på det du lurer på!
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N718
- Navn: Øystein Tøraasen
- Bil: og900
- Sted: Våler i Solør
Heisan, det er til en og900 88!
fant ut av det
Legger ut linken, er en veldig god beskrivelse med bilder for de som ønsker det!!
http://www.datazap.net/sites/Svensk_exp ... Guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fant ut av det
Legger ut linken, er en veldig god beskrivelse med bilder for de som ønsker det!!
http://www.datazap.net/sites/Svensk_exp ... Guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- LeonLatex
- 1,5 bar
- Navn: Kjetil
- Bil: 9K CSE 2.3 HTT,96mod
- Sted: Brandbu
Eirik N396 skrev:Jeg kan ikke hjelpe deg med linken, men hva lurer du på? Og hvilken bil er det snakk om?
Han spør jo etter linken til den siten som RM92 har laget, og heller har han ikke sagt at han tviler på noens kompetanse her inne
SAAB 9000
M96 9K CSE 2.3 HTT
SP - Steg 3 ++
SP - 3" eksos med frontrør og race kat
M96 9K CSE 2.3 HTT
SP - Steg 3 ++
SP - 3" eksos med frontrør og race kat
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Eirik prøver jo å hjelpe, skjønner ikke problemetLeonLatex(Weborakel) skrev: Han spør jo etter linken til den siten som RM92 har laget, og heller har han ikke sagt at han tviler på noens kompetanse her inne
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor