Trenger et trent øye...
Moderator: Moderatorer
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Trenger et trent øye...
Syns du skal sote og jeg, sånn at du er helt sikker på at du blir fornøyd, samme med felger, ikke noe og vente på
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Jeg hadde jo store planer om å legge ned 10-15 tusen i litt stæsj på den.
Men det ser ut som det kanskje blir brukt til andre ting. Har oppdaget en rustflekk i overkant av frontruten, og en rustflekk under døren. Og de var der IKKE før. Men oppdaget det etter at jeg håndvaska den i går. Mistenker at forhandler som solgte meg bilen har spraya på noe eller noe sånt.
Så også at det er en del rust på greiene du ser når du tar av hjulet (sorry vet ikke hva alt heter). Ikke i hjulbuen, men i stagene som holder bremseskivene osv
Så jeg regner med at jeg må bruke litt penger på å fikse opp sånne ting først.
Men dersom jeg får penger til overs skal jeg:
- skifte til hvite blinklys på siden
- lakke kromlisten
- lakke sidespeilene
Har også tenkt på om jeg skal finne ut om den faktisk har 150 hk om dagen. Er det dyrt å finne ut? Sette den inn på et slikt verksted og la de finne ut om det er noe jeg kan skifte ut for å få den like rask som originalt?
Men det ser ut som det kanskje blir brukt til andre ting. Har oppdaget en rustflekk i overkant av frontruten, og en rustflekk under døren. Og de var der IKKE før. Men oppdaget det etter at jeg håndvaska den i går. Mistenker at forhandler som solgte meg bilen har spraya på noe eller noe sånt.
Så også at det er en del rust på greiene du ser når du tar av hjulet (sorry vet ikke hva alt heter). Ikke i hjulbuen, men i stagene som holder bremseskivene osv
Så jeg regner med at jeg må bruke litt penger på å fikse opp sånne ting først.
Men dersom jeg får penger til overs skal jeg:
- skifte til hvite blinklys på siden
- lakke kromlisten
- lakke sidespeilene
Har også tenkt på om jeg skal finne ut om den faktisk har 150 hk om dagen. Er det dyrt å finne ut? Sette den inn på et slikt verksted og la de finne ut om det er noe jeg kan skifte ut for å få den like rask som originalt?
9000 cde
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Jaja viktig og prioritere, men rustflekk? viss det er en liten på lakken kan du jo ta den med sånn liten lakkpensel etter du har fått vekk rusta og rust i forstillinga er vel ikke så unormalt så lenge der ikke er gravrust/farlig rust i og med at bilen er +10år
Men altså jeg ville heller brukt pengene på felger og senk viss det ikke er noe farlig rust du har funnet og så prøve og gjøre det beste utav rusta selv
Men altså jeg ville heller brukt pengene på felger og senk viss det ikke er noe farlig rust du har funnet og så prøve og gjøre det beste utav rusta selv
Saab 9-3 SS Vector 2005