Ble påkjørt bakfra mens jeg venta på møtende trafikk, og skulle svinge over veien. Fikk en liten skade på støtfanger, baklyset og kanskje litt på bakskjermen. Mazdaen som kjørte på meg måtte hentes av Falken.
Går ut i fra at dette er greit forsikringsmesig, men er det noen som vet om en bra oppretter lakkerer i Lillestrømområdet? For eksempel Lillestrøm Bil og Karosseri AS?
Påkjørt
Moderator: Moderatorer
Re: Påkjørt
hvis dere skreiv skademelding og du fikk han til å skrive under så er det 0 problem.
jeg hadde dratt på et merkeverksted for å fikse feilen.. da kan det hende du kan få en "service" med på kjøpet i tillegg
jeg hadde dratt på et merkeverksted for å fikse feilen.. da kan det hende du kan få en "service" med på kjøpet i tillegg
N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
Re: Påkjørt
Skademelding ble fylt ut, alt ok. Han var forøvrig en hun og jeg så hun skrev på sin egen side 2 i skademeldinga at hun ikke klarte å stoppe fordi det var glatt.
Ellers har jeg ikke bare gode erfaringer med Saab-huset Lillestrøm så jeg tok kontakt med Lillestrøm Bil og karosseri etter et par gode anbefalinger.
Ellers har jeg ikke bare gode erfaringer med Saab-huset Lillestrøm så jeg tok kontakt med Lillestrøm Bil og karosseri etter et par gode anbefalinger.
2002 9-3 2.0t SE
1996 900S
1996 900S