Kjører som sagt drosje av og til i helgene, i tillegg til min vanlige jobb.
Og denne helga kunne fort ha blitt min siste på veiene overhodet.
Kom ut av en tunnel på sørsiden av Narvik der jeg bor, og da kommer man inn i en slakk høyresving, når svingen begynner å åpne seg ser jeg en mørk bil komme imot meg i et rimelig heftig tempo, ov begynner og skjene over på min side, jeg måtte rett og slett bare kjøre drosjen en Volvo V70 awd, ut og nesten i grøfta, og da sneiet han nesten venstre speilet, og da ser jeg at det er fanmæ en Saab 9-3.
Enden på dette blei at han nesten kolliderte med en annen drosje når han kom ut av tunnellen på andre siden, dro over ei rundkjøring og for ut av veien, utfor en ca 1m høy mur og inn i veggen på ei lager bygning.
Resultat 2 vettskremte drosjesjåfører, 1stk kjempeknust Saab 9-3 og det som er ganske typisk: han som fyllekjørte kom fra det uten en skramme.
Forbannede Fyllekj?rere
Moderator: Moderatorer
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
Forbannede Fyllekjørere
Glenn N101
Re: Forbannede Fyllekjørere
9-3 Turbo skrev:Resultat 2 vettskremte drosjesjåfører, 1stk kjempeknust Saab 9-3 og det som er ganske typisk: han som fyllekjørte kom fra det uten en skramme.
Er det så rart når man kjører verdens sikreste bil...?
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
-
- 2.0 bar
- Sted: Alta, Finnmark
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Ser ut som det aa vaere drosjesjafoer i Narvik/Harstad regionen er med livet som innsats. Var det broren til fyllekjoereren som var ute her tro?
Det foedes in idiot hver dag, ...om ikke oftere. Enig med ArntN ang. tips!
Det foedes in idiot hver dag, ...om ikke oftere. Enig med ArntN ang. tips!
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt