De instrumentene som er plassert under cdspiller er som alle vet noe mannen har satt inn selv.
Det jeg tror er at han har nappet ut cdspilleren av en eller annen grunn, og sett seg best tjent med å sette inn en ny cdspiller.
Jeg har en liten mistanke om at de instrumentene under spilleren ble satt inn der for å fylle litt tomrom. Det er nok praktisk, men ser litt dumt ut etter min mening. Etter hva jeg kan forstå fikk man ikke 9-5 uten originalt anlegg.
Jeg har lest litt på stcs sitt forum ang. montering av pc i bil, og det blir der nevnt at man kan nappe ut cdspilleren, for så å erstatte denne med en syvtommers trykkfølsom skjerm. Og det skal da visstnok fortsatt være liv i høyttalersystemet, da "juksesurround" blir nevnt.
Men dette var en digresjon. Noen får ringe til han fyren og spørre ham om hva dette er for noe. Det skulle være fornøyelig med et svar.
For dette er noe jeg ikke har sett før, og det er rimelig uaktuelt å demontere den originale spilleren uten skjellig grunn, vil jeg tro.
Jeg har selv en 98-mod. 9-5.
9-5 med manuell klima?
Moderator: Moderatorer
- ottorasmussen N242
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N242
- Navn: Otto Rasmussen
- Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
- Sted: Bergen