9-5 med manuell klima?

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
ottorasmussen N242
Overload!!!
Medlemsnummer: N242
Navn: Otto Rasmussen
Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
Sted: Bergen

Legg inn av ottorasmussen N242 » 29 okt 2005, 05:02

De instrumentene som er plassert under cdspiller er som alle vet noe mannen har satt inn selv.
Det jeg tror er at han har nappet ut cdspilleren av en eller annen grunn, og sett seg best tjent med å sette inn en ny cdspiller.

Jeg har en liten mistanke om at de instrumentene under spilleren ble satt inn der for å fylle litt tomrom. Det er nok praktisk, men ser litt dumt ut etter min mening. Etter hva jeg kan forstå fikk man ikke 9-5 uten originalt anlegg.

Jeg har lest litt på stcs sitt forum ang. montering av pc i bil, og det blir der nevnt at man kan nappe ut cdspilleren, for så å erstatte denne med en syvtommers trykkfølsom skjerm. Og det skal da visstnok fortsatt være liv i høyttalersystemet, da "juksesurround" blir nevnt.

Men dette var en digresjon. Noen får ringe til han fyren og spørre ham om hva dette er for noe. Det skulle være fornøyelig med et svar.
For dette er noe jeg ikke har sett før, og det er rimelig uaktuelt å demontere den originale spilleren uten skjellig grunn, vil jeg tro.

Jeg har selv en 98-mod. 9-5.
Eier av bla. WIS og EPC, AIC, STM, EAC, TIS2000, SAAB MP.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.

Brukeravatar
AEROJIMMY
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: ARENDAL
Kontakt:

Legg inn av AEROJIMMY » 06 des 2005, 21:22

det er en DVD spiller for dere som ikke har peil og jeg vet selv at det det er gjort på 5min(4.5min) bare for å fylle tomrommet. skal selge den for dette er den daueste saaben jeg har kjørt og det har vært en firmabil. resten hva dere diskuterer om bilen får være deres fritidsproblemer.....;)

Svar