Blitt lurt på STCS :(
Moderator: Moderatorer
Re: Blitt lurt på STCS :(
Kan jo svare jeg hehe
Han fikk en hyggelig svenske til å møte opp personlig hos "blykometen" .. da fikk han pressa ut 1 innsug av han som den hyggelige svensken sendte til alex i posten, skikkelig prosjekt
Han fikk en hyggelig svenske til å møte opp personlig hos "blykometen" .. da fikk han pressa ut 1 innsug av han som den hyggelige svensken sendte til alex i posten, skikkelig prosjekt
N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
N744 - Audi 200 20v tq
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
Jess kula, takk for at du ripper opp i såra mine
Dere lese riktig. ETT innsug. ikke to. Dvs at jeg ble vel en smule lurt IGJEN, siden jeg har betalt for 2. Men jeg har satt mannen min på saken igjen, og hvis det ikke løser seg så kan det jo hende jeg tar turen innom siden jeg skal på festival der ham bor.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Jeg blir glatt med på festival der, altså i huset hans[email protected] skrev:Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
Dere lese riktig. ETT innsug. ikke to. Dvs at jeg ble vel en smule lurt IGJEN, siden jeg har betalt for 2. Men jeg har satt mannen min på saken igjen, og hvis det ikke løser seg så kan det jo hende jeg tar turen innom siden jeg skal på festival der ham bor.
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
- [email protected]
- MAX BOOST
Ja, ta med motorsag så sager vi ned den ene veggen hans.. hihiAndreas N1194 skrev:Jeg blir glatt med på festival der, altså i huset hans[email protected] skrev:Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
- Glevi-900S
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 454
- Sted: Eidsvoll/Oslo
Da ordna det seg sånn halveis hvertfall...
Grunnen til at jeg spør, er at jeg er i ferd med å handle meg ny turbo, men fyren godtar ikke postoppkrav, og ønsker et forskudd på 2000 SEK uten å begrunne dette med annet enn at han ikke vil betale dobbel frakt dersom jeg ikke henter varen. Det holdt visst ikke at jeg tilbød å forskuddsbetale frakten. At fyren bor i Umeå gjør det ikke det grann enklere. Ikke er han STCS-medlem heller selvom det var via der jeg kom i kontakt med han. (la ut under deler kjøpes).
Ender vel med at jeg enten skipper hele greia.
Men jeg har gjort noe av det samme som deg, Alex. Sendte PM til en rutinert STCS-forum-bruker fra Umeå for å se om ikke han kan dra å se om den eksisterer i det hele tatt, evt at han kan videreselge den til meg. Vi får se
Grunnen til at jeg spør, er at jeg er i ferd med å handle meg ny turbo, men fyren godtar ikke postoppkrav, og ønsker et forskudd på 2000 SEK uten å begrunne dette med annet enn at han ikke vil betale dobbel frakt dersom jeg ikke henter varen. Det holdt visst ikke at jeg tilbød å forskuddsbetale frakten. At fyren bor i Umeå gjør det ikke det grann enklere. Ikke er han STCS-medlem heller selvom det var via der jeg kom i kontakt med han. (la ut under deler kjøpes).
Ender vel med at jeg enten skipper hele greia.
Men jeg har gjort noe av det samme som deg, Alex. Sendte PM til en rutinert STCS-forum-bruker fra Umeå for å se om ikke han kan dra å se om den eksisterer i det hele tatt, evt at han kan videreselge den til meg. Vi får se
9-5 2,0t SE, -98 mod Prosjekttråd *Solgt*
900S 95-mod med Viggen/SE-look *Solgt*
900S 95-mod med Viggen/SE-look *Solgt*
- kristianur N1169
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 1169
- Navn: Kristian Strømstad
- Bil: 1987 900 t16 2d
- Sted: Trondheim
Det ville nok jeg gått for ja.. Ville aldri funnet på å betale 2000 i forskudd til han her. Høres ut som en som tror han er en luring.Glevi-900S skrev:Men jeg har gjort noe av det samme som deg, Alex. Sendte PM til en rutinert STCS-forum-bruker fra Umeå for å se om ikke han kan dra å se om den eksisterer i det hele tatt, evt at han kan videreselge den til meg. Vi får se
Kristian
- [email protected]
- MAX BOOST
Nei, ikke betal en krone i forskudd.
Jeg har vært naiv og betalt forskudd nok ganger. Som regel går det bra men de 3 siste gangene har det vært MYE stress altså. Og det er fra kjente folk på stcs, med mange poster.
Be de sende det i oppkrav. Postforskott ellerno heter det i sverige
Jeg har vært naiv og betalt forskudd nok ganger. Som regel går det bra men de 3 siste gangene har det vært MYE stress altså. Og det er fra kjente folk på stcs, med mange poster.
Be de sende det i oppkrav. Postforskott ellerno heter det i sverige
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N1597
- Bil: T16 93/81 & 9-5 2.3t 01
- Kontakt:
Det kan se ut som om jeg har blitt lurt av samme person, men denne gangen under navnet Julia Mynt. Det lå to 2.1 innsug ute på saabturboclub.com til salgs i januar iår. 700 pr stk var prisen og jeg kjøpte et av dem... Har selvfølgelig ikke sett snurten av innsuget.
Her er forøvrig det jeg har klart og grave frem om denne personen...
Lars Peder Andersson/Julia Mynt
Prästgårdsgatan 19 P
598 36 VIMMERBY
Mobil: 076-800 44 02
Kinda-Ydre Sparbank
Clearing nr:8158-8
Konto nr:03033904-8
Tydeligvis en lite lur svenske som ønsker seg mange uvenner. Har jo adressen og alt så kan like så godt dra bort og sette fyr på huset.
Prästgårdsgatan 19 P
598 36 VIMMERBY
Kinda-Ydre Sparbank
Tydeligvis en lite lur svenske som ønsker seg mange uvenner. Har jo adressen og alt så kan like så godt dra bort og sette fyr på huset.
- [email protected]
- MAX BOOST
eidrik skrev:Det kan se ut som om jeg har blitt lurt av samme person, men denne gangen under navnet Julia Mynt. Det lå to 2.1 innsug ute på saabturboclub.com til salgs i januar iår. 700 pr stk var prisen og jeg kjøpte et av dem... Har selvfølgelig ikke sett snurten av innsuget.
Prästgårdsgatan 19 P
598 36 VIMMERBY
Kinda-Ydre Sparbank
Ja gratulerer til deg også. Kjennes det godt?
Tydligvis et ordetlig rasshøl han der altså. Og han gir jo seg tydligvis ikke heller. Jeg var på festival i Hultsfred i sommer. fant ut hvor huset hans bodde og dra hjem til han for å ta en liten koseprat. Men han var selvfølgelig ikke hjemme da.
http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... blykometen" onclick="window.open(this.href);return false;
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
- [email protected]
- MAX BOOST
Legg ut en advarsel på STCS du også. Min lå i offtopic og er tydligvis forsvunnet siden de blir slettet etter en stund..
Kan jo gjøre det i linken jeg postet over også!
Kan jo gjøre det i linken jeg postet over også!
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen
regel: kjøp ALDRI ting av svensker
N744 - Audi 200 20v tq
N744 - Audi 200 20v tq
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
tror du er gal jeg morti. bare på grunn av EN skikkelig drittsekk, så skal man holde seg unna svensker? billigere frakt enn fra USA og england, MINST like stor deletilgang og heftig valuta roper jo bare HEIA SVERIGE! handler med svensker og nordmenn hele tida, og er blitt svindla flere ganger i norge enn sverige. men jeg slutter ikke å handle i norge av den grunn.
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
det var vel ment litt ironisk, men de "svindelhistoriene" jeg har vært borti så er det som regel svensker det gjelder! Kanskje tilfeldigheter men det er mitt inntrykk.. jeg gidder ikke å handle deler fra svensker hvertfall..
jeg kjøpte jo rallykassa av en svenske.. og den røyk etter 3 uker pga gal forspenning i drivklokkene (kassa er nå på rep hos han som produserer de, og han sa at der var det noe alvorlig galt).. dette visste svensken garantert om.. det er min personlige erfaring med svenskehandel... ble lurt gitt! hehe
N744 - Audi 200 20v tq
N744 - Audi 200 20v tq
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Løfter denne tråden igjen jeg da, for det ser ut som det nå er min tur til å ha gått på en liten smell på STCS.
4 stk røde dyser skulle sendes både 1 og 2 ganger til sverige, bruker HenkeTIC svarte begge ganger at pakken var sendt. Nå er ikke dette allverden med (svenske) penger å snakke om, men man kan ha det i bakhodet..
4 stk røde dyser skulle sendes både 1 og 2 ganger til sverige, bruker HenkeTIC svarte begge ganger at pakken var sendt. Nå er ikke dette allverden med (svenske) penger å snakke om, men man kan ha det i bakhodet..
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
- [email protected]
- MAX BOOST
Det er så dritdårlig gjort å svindle folk uansett altså! Håper du får orden i sakene!
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen