Positiv skrev:Nå har vel ikke du vært, særlig aktiv i denne tråden. Foruten i starten, så hadde du vel noen innlegg. Så jeg merker vel ikke mye til, om du holder deg langt unna tråden heretter. Og det er ikke, snakk om noen krig. Men du får svar på tiltale. Nå har jeg hatt denne tråden, i vel et år. Og så plutselig, får du for deg. At det ikke passer seg for deg, at jeg legger ut med hva jeg gjør her. Så regner med at dette, har plaget deg en stund. Og du er jo, heller ikke alene. Men det gidder jeg, ikke og forholde meg til. Får jeg beskjed, av forum ledelsen. Om at de har forandret syn på, om det er riktig av meg. Og legge ut med det arbeidet, som gjøres på bilen her. Så legger jeg tråden ned. Men som nevnt tidligere, må du ta dette opp i rette fora.
Ha selv, en god helg.
Nå er det på tide å skjerpe seg og stikke fingeren i jorda.
Slik svarer man ikke folk på et lite forum der hovedmålet er å ha det hyggelig og å hjelpe hverandre.
Og det ikke første gang du svarer folk på denne måten.
Har selv en PM fra deg liggende der du kaller meg en bygdetulling.
Og det ligger også noen ganske så krasse beskrivelser av meg i denne tråden.
I den forrige tråden du hadde her inne, som du slettet fordi du var misfornøyd med tilbakemeldingene, var jeg litt aktiv til å begynne med. Du hadde spørsmål om diverse ting og jeg svarte på noen av dem. Tilbakemeldingen fra deg var at min mening ikke var relevant fordi du hadde kontakter som visste bedre enn meg! Så da gadd jeg ikke å skrive mere.
Jeg fortalte deg også at motoren din ville havarere. Tilbakemeldingen fra deg var at jeg ikke visste hva jeg snakket om.
Ikke særlig koselig. Men motoren din havarerte.
Spørsmålet til Ingvar er helt relevant.
Deler av dette forumet er stengt for de som ikke er betalende medlemmer.
Dette gjelder bl.a. Prosjekttrådene, trimtrådene og endel andre tråder.
Mange bilforum på nett opererer på denne måten.
Så at noen lurer på hvorfor din tråd får ligge åpent er med andre ord helt relevant.
Du kan heller ikke bestemme hvem som får skrive i tråden din basert på tidligere deltagelse.
Vær litt hyggelig, så er folk hyggelige med deg også.
Slike svar som du kommer med til Ingvar er meningsløse og fører ikke noe godt med seg.
Tonen blant medlemmene i dette forumet og alle andre nettforum er avgjørende for forumets eksistens.
Akkurat nå bidrar ikke du med noe positivt.
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.