Jada, bare gni det inn duToreN1246 skrev:Og jeg er IKKE drittlei bilen
Ser ut til å bli rå den vogna di, ligger nok mye arbeid bak den, så jeg regner med og håper du får mye morro med bilen!
Moderator: Moderatorer
Jada, bare gni det inn duToreN1246 skrev:Og jeg er IKKE drittlei bilen
Hihihi sorry mann klarte bare ikke å la være....Arnesl N1394 skrev:Jada, bare gni det inn duToreN1246 skrev:Og jeg er IKKE drittlei bilen
Ser ut til å bli rå den vogna di, ligger nok mye arbeid bak den, så jeg regner med og håper du får mye morro med bilen!
Ingvar N629 skrev:Tohjulingen prøvekjørt i går, etter lett restaurering! Royal Enfield 500, kjøpt billig i vinter og skulle være det kjøretøyet som skulle holdes originalt og bare brukes. Etter å ha kjørt 100 meter havnet den i verkstedet og ble plukket ned, bygd om til 50-tallsracerstuk og lakkert opp i tre farger, Saabs Espresso black, smoke beige og ruby red. Det ble ny tank, single seat for fører og en liten pute på bakskjermen slik at kjerringa kan få være med, ny eksos, nytt lavt styre, renset for blinklys, speil, plast og krom og montert liten baklykt. Motoren er det enn så lenge ikke gjort annet med enn en service, foruten ny gasser, elektronisk tenning og åpent luftfilter (!). Får bli litt mer motorbygg etterhvert, men først må nok clutchen forsterkes. Farten på denne begrenser seg selv, men makan til sjarm!
Nå er det ting på gangMorten S. skrev:Fått demontert litt mer på Monte Carloen.
Oppdatering her; http://forum.saabklubben.nu/ubbthreads. ... Post161636