Har en gammal ng900 som nå har 170.000 på telleren, så den skulle vel hatt servicen sin nå. Noen tips om et billig verksted?
Skivene bak har blitt svarte, delvis rustet. Regner med bakbremsene er slitne og ikke tar skikkelig på skivene, er dette en kostbar operasjon? Har også vibrasjon i kjærra ved hard nedbremsing, noe jeg tror er bakbremsene sin feil. Fikk også beskjed på EU-godkjenningen for et år siden at demperne bak svettet, så det er jo mulig de også er del av problemet og må byttes.
Dessuten har jeg en rar "knirkelyd" i styringa, en lyd som kun er der når det er varmt ute(!).
Blir jeg en fattig mann for å få alt dette fikset?
Service i Oslo
Moderator: Moderatorer
Service i Oslo
N375 | 1995 900S 2.0i - solgt | for tiden uten Saab, men kjenner jeg må ha en igjen!
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Ja, og jeg har sykkelstativ på taket også, så det kan være en grei treningstur tilbake til byen også, hehe.
Men gidder de å rutineskru en gammel, lite spennende ng900 uten turbo, da? Der er jo forsåvidt tilgangen på billige slitedeler bra, så det er jo et bra tips. Takk
Men gidder de å rutineskru en gammel, lite spennende ng900 uten turbo, da? Der er jo forsåvidt tilgangen på billige slitedeler bra, så det er jo et bra tips. Takk
N375 | 1995 900S 2.0i - solgt | for tiden uten Saab, men kjenner jeg må ha en igjen!
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
skru
Det gjør de helt sikkertTH skrev:Ja, og jeg har sykkelstativ på taket også, så det kan være en grei treningstur tilbake til byen også, hehe.
Close to your saab,closer to you with Speedparts