Hei!
Noen som har bra erfaring fra kjøp av deler og diverse fra Genuine saab i statene ?
Bestilte råder og stempel fra dem i august og fikk beskjed om att det kunne gå ett par uker max 4-6 uker.
hørte ikke noe fra dem før i slutten av november hvor de spurte om jeg ville ha med rådelager og ga beskjed om att delene var ankommet dem,
sa selfølgelig ja til rådelagerene!
Å videre har jeg ikke hørt noe ting.. Har sendt flere mailer, men ikke svar på noen av dem.
Ble enige om å betale via Paypal så jeg har ikke betalt noe for det enda!
Men blir litt utålmodig da dette er det eneste jeg venter på for å få bygget motoren..
SÅ begynner å lure på om dette er noe seriøst firma, de virker jo ganske flinke med det dem driver med og aldeles ikke useriøse.
Men begynner selvfølgelig å lure litt..
Derfor jeg gir dem en siste sjanse med å høre med noen her om de har bra erfaring med handel fra genuinesaab? ( før jeg avbestiller noe )
Genuinesaab useriøst ?
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Genuinesaab useriøst ?
Har handla shortshifter ifrå dei, det var ingen problem! Men du har ikkje vurdert å berre la dei sende det dei har då, og handle rådelagera en annen plass?
- Knudsen
- Grunnladetrykk
- Navn: knudsen
- Bil: saab 900
- Sted: Ålgård
Hjelle, N6 skrev:Har handla shortshifter ifrå dei, det var ingen problem! Men du har ikkje vurdert å berre la dei sende det dei har då, og handle rådelagera en annen plass?
Jo, men er jo ikke noe respons på noen av mailene. ( enten med eller uten rådelager )
For att jeg skal kunne få stemplene så må de sende en betalings forespørsel til min paypal konto,
å den forespørselen har jeg heller ikke fått..
Har ventet ett halvt år så har bare blitt litt utålmodig, vill ha saaben på veien i sommer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hadde eg venta eit halvt år hadde eg nok heller handla andre plassar. Er jo ikkje akkurat spesialvare det der. Sender dei til Norge til en OK pris no då, eller må du gå omveien via fks. Jetcarrier?
- Knudsen
- Grunnladetrykk
- Navn: knudsen
- Bil: saab 900
- Sted: Ålgård
Ja blir nokk å avbestille om jeg ikke får svar de nærmeste dagene, forsatt ett lite håp om svar..
Koster 179dollar å få det frakta så rett over en 1000lapp i frakt, de ordner vertfall med frakt nærmere har jeg ikke undersøkt ..
Koster 179dollar å få det frakta så rett over en 1000lapp i frakt, de ordner vertfall med frakt nærmere har jeg ikke undersøkt ..