Da har det som nesten virket umulig skjedd, og jeg er pr. i dag ikke eier av en Saab lengre. Det betyr at jeg i overskuelig framtid ikke kommer til å ha nytte av forumet, men jeg vil likevel få si at dette er et enestående forum med masse kunnskapsrike og dedikerte folk som jeg har hatt masse glede og nytte av i mine 11 år som medlem. På alle de årene har jeg nok ikke vært av de mest aktive posterne, men hver gang jeg har hatt spørsmål og/eller problemer ifht. mine Saaber, har jeg fått gode råd og svar som har hjulpet og som ikke minst. har spart meg for masse unødige verkstedregninger! All ære!
Både min forrige 9K og Aeroen jeg hadde nå sist ble også solgt via dette forumet. Den siste trengte jeg ikke en gang å legge ut på Finn...
Jeg vil spesielt framheve Tor fra da jeg hadde 9K og Ingvar når det gjaldt 9-5'en. I og med at Ingvar bor i "nabolaget" har han vært til stor hjelp, og han har gjort sitt til at bilen har holdt seg såpass godt som den har, og fortsatt kommer til å glede en Saab-entusiast i (forhåpentligvis) mange år enda. (Jeg vet faktisk også at min siste 9K fortsatt er i drift...)
Keep up the good work and spirit! Så vet man aldri om en Saab igjen finner plass i garasjen her...
Avslutter med noen avksjedsbilder.... Mest for min egen del i og med at de fleste nok har sett dem før...
Takk for et fantastisk forum, og god hjelp!
Moderator: Moderatorer
- audun-eg N228
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N228
- Navn: Audun Eggen
- Bil: Saab 9-5 Aero 2000 mod - solgt
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Re: Takk for et fantastisk forum, og god hjelp!
Takk selv Uten trivelige folk blir det ikke et trivelig forum
Synd du er tom for SAAB'er
Synd du er tom for SAAB'er
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
Henger meg på denne. Forumet er en kjemperessurs for alle som ønsker å bruke det og hvis man trenger grunner til å velge Saab som kjøretøy, så vil dette slike forum som dette kunne være et godt argument. Jeg har tidligere diskutert med kolleger om biltekniske spørsmål når de har problemer og registrert at det er på langt nær alle bilmerker som kan skilte med så mye lett tilgjengelig kunnskap og interesse.
MY07 9-5 2.0t Hirsch
1961 Vespa GL
2002 Husqvarna LT151
1961 Vespa GL
2002 Husqvarna LT151
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Enig.
Dette forumet og klubben virker som en gjeng med trivelig og ordentlige folk.
Var iallefall ikke mangel på entusiaster som gjordet at Saab gikk under.
Dette forumet og klubben virker som en gjeng med trivelig og ordentlige folk.
Var iallefall ikke mangel på entusiaster som gjordet at Saab gikk under.
Sist redigert av Stalfa den 08 mar 2014, 17:24, redigert 1 gang totalt.
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
Sånn, fikset det for deg.Stalfa skrev: Var iallefall ikke mangel på entusiaster som gjordet at Saab gikk under.
MY07 9-5 2.0t Hirsch
1961 Vespa GL
2002 Husqvarna LT151
1961 Vespa GL
2002 Husqvarna LT151
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Bare hyggelig å hjelpe!!
Har vært litt roligere på Saabfronten hos meg de siste par årene men nå har jeg handlet nytt hus med stooooor garasje så da blir det nok lettere å pleie hobbyen når jeg får flyttet alt hjem fra verkstedet som ligger alt for langt unna.
Har vært litt roligere på Saabfronten hos meg de siste par årene men nå har jeg handlet nytt hus med stooooor garasje så da blir det nok lettere å pleie hobbyen når jeg får flyttet alt hjem fra verkstedet som ligger alt for langt unna.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor