Er det noen som vet om en dings som både virker som kupevarmer og avfukter?
I løpet av vinteren har det smeltet eks antall kubikk med snø og is i bilen, og derfor lurer jeg på om det finns en slik sak som ikke koster en formue. Noen som vet?
kupevarmer og avfukter
Moderator: Moderatorer
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N569
- Bil: Saab 9000 2.0t CSE 150hk 97mod
- Sted: Ankenes
kupevarmer og avfukter
Saab 9000 2.0t CSE 150hk 97 mod jubileum. Midnight Blue.
- Frode N073
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
holde det ikkje med ein goe kupèvarmar på et par kw og vinduene oppe et par mm?
la den stå å godgjør seg inne i bilen ei stond så tror eg det mesta av fuktigheten vil ver ute av bilen
la den stå å godgjør seg inne i bilen ei stond så tror eg det mesta av fuktigheten vil ver ute av bilen
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Eit triks kan være ein slik "Torrbolle", den samlar opp ein del fukt.
Har slike plassert i 900:an når den står på vinterlagring. Fysste året fikk eg desverre sett at Torrbollen samla ein del fukt, men etter å ha bytta lagerplass er BTW problemet ikkje-eksisterande.
Torrbolle kjøpe du på Clas Ohlsson evt Biltema, enkelt båtbutikkar har også slike, merkelig nok har ikkje vanlige rekivisitabutikkar slikt i hyllene sine. Muligens har også campingvognbutikkar slikt.
Har slike plassert i 900:an når den står på vinterlagring. Fysste året fikk eg desverre sett at Torrbollen samla ein del fukt, men etter å ha bytta lagerplass er BTW problemet ikkje-eksisterande.
Torrbolle kjøpe du på Clas Ohlsson evt Biltema, enkelt båtbutikkar har også slike, merkelig nok har ikkje vanlige rekivisitabutikkar slikt i hyllene sine. Muligens har også campingvognbutikkar slikt.
Jag tycker det är genuint svårt att bli av med vinterfukten, så när varmen åter är i luften plockar jag ut mattorna både fram och bak - skitjobb mycke demontering, men i regel är skumplastmattorna rätt indränkta i vatten. Och detta även om jag har gummimatter i bilen för att slippa fukt i golvet.
MKen när allt är torrt och mattorna åter på plats känner jag mig i alla fall duktig och nöjd.
MKen när allt är torrt och mattorna åter på plats känner jag mig i alla fall duktig och nöjd.