Heisann!
Jeg ser at utvalget i UK for Saab er ganske bra!
Jeg lurer på derfor hva som er egntlig forskjell mellom disse modellene, eller navnene: Talladega, Griffin, Aero og Carlsson.
Jeg har skjønt det såpass langt at Aero er det råeste av Saab modellene?
Ellers så er jeg litt i tvil om hva som er best av 2 dørs sedan eller 3 dørs combi?
Ha en god påske!
Erik
Saab modeller
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
No spørs det kva modellar du egentlig meinar.
Listar opp her hovudpunkta, utstyr og slikt listar eg ikkje opp, det tek anelsen for long tid
9000:
Griffin: V6-motor, automat, ellers bra med utstyr
Talladega: 2.0T-motor, spesielle stripes longs karosseriet, ekstra plastikk
Aero: Erstatta Talladegaen, 2.3T-motor, ekstra plastikk på nyare modellar, spesielle seter på nyare modellar.
Carlsson: 2.3T-motor (220hk, 200hk aut), det meste utenom AC, el.seter, automat og metallic lakk var standard.
900:
Griffin: Utstyrspakke til 20.i/2.1i. Innheldt ihvertfall skinnratt og litt meir påkosta stoffseter
Talladega: 900 kom ikkje som Talladega
Aero: Aero-plastikk, mykje utstyr. 160-175hk 2.0T-motor.
Carlsson: Airflow-plastikk, mykje utstyr. 185hk 2.0T-motor.
GM900:
Talladega: Utstyrspakke til alle modellar modellår 1997. Ekstra plastikk, og skinninteriør er vel nokre av tinga denne innheld. Er vel største utstyrspakken en får til GM900.
Listar opp her hovudpunkta, utstyr og slikt listar eg ikkje opp, det tek anelsen for long tid
9000:
Griffin: V6-motor, automat, ellers bra med utstyr
Talladega: 2.0T-motor, spesielle stripes longs karosseriet, ekstra plastikk
Aero: Erstatta Talladegaen, 2.3T-motor, ekstra plastikk på nyare modellar, spesielle seter på nyare modellar.
Carlsson: 2.3T-motor (220hk, 200hk aut), det meste utenom AC, el.seter, automat og metallic lakk var standard.
900:
Griffin: Utstyrspakke til 20.i/2.1i. Innheldt ihvertfall skinnratt og litt meir påkosta stoffseter
Talladega: 900 kom ikkje som Talladega
Aero: Aero-plastikk, mykje utstyr. 160-175hk 2.0T-motor.
Carlsson: Airflow-plastikk, mykje utstyr. 185hk 2.0T-motor.
GM900:
Talladega: Utstyrspakke til alle modellar modellår 1997. Ekstra plastikk, og skinninteriør er vel nokre av tinga denne innheld. Er vel største utstyrspakken en får til GM900.