Hei,
Jeg har en 9-5 stasjonsvogn fra 2000. Sentrallåsen i bakluken sluttet plutselig å fungere. Jeg tok av innsiden av luka og så at sentrallåsmotoren lager et lite "klikk" og en liten bevegelse når jeg låser opp eller igjen med nøkkelen, men ikke sterkt nok til å bevege låsen. Jeg tok for gitt at selve låsen var ødelagt og byttet til en annen brukt, men den har nøyaktig samme symptom.
Det kan naturligvis være at begge låsene er ødelagt, men om jeg skal se etter andre problemer: Kan det være at det er ledningsbrudd et sted selv om jeg får noe respons fra låsemotoren? (jeg vet dette er et nybegynnerspørsmål, men det er nok også der jeg er )
Sentrallås bakluke, 9-5 STV
Moderator: Moderatorer
Sentrallås bakluke, 9-5 STV
Mvh Jon
M2000 9-5 2.3t
M2000 9-5 2.3t
Re: Sentrallås bakluke, 9-5 STV
For å svare meg selv: Ja, det kan det. Jeg har hatt problemer med sikring #8, det viste seg at en av lampene under døra hadde falt ned og vridd kontakten til pære inn mot stålet, det tok også med seg spenningen til baklukelåsen.Jon N790 skrev:Kan det være at det er ledningsbrudd et sted selv om jeg får noe respons fra låsemotoren? (jeg vet dette er et nybegynnerspørsmål, men det er nok også der jeg er)
Mvh Jon
M2000 9-5 2.3t
M2000 9-5 2.3t