Heisann!
Jeg har mistet lyd i suben på 9-5en min, men har lyd i alle de andre 7 høytalerne.
Har noen vært borti tilsvarende problem med AS3 anlegget?
Jeg har hatt ute både forsterker og høytaler, men finner ikke ut noe. Når jeg måler ledningene viser den konstant 2 volt.
Har sjekket sikringene i sikringsboksene. Sitter det en sikring noen steder som gjelder kun for suben?
Mistet lyd i bass (AS3)
Moderator: Moderatorer
- Aerogutten
- Sted: Rena
Mistet lyd i bass (AS3)
9-5 Aero, 2000
Gjør rett, drit i resten!
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Aerogutten
Bra poeng! Takk for raskt svar!
Det er snakk om signalledningene jeg har målt. Gjorde det for å sjekke om det var brudd i kabelen et sted. Men uansett så er det vel ikke en sikring. Strøm har jeg inn til forsterkeren da jeg har lyd til de andre høytalerne.
På en annen bil jeg hadde, var det en sikring som stod rett i forsterkeren. Har sjekket om det er noe tilsvarende. Men etter å ha åpnet AS3 forsterkeren, så er det ingen sikringer i forsterkeren.
Er det kun 1 sikring til hele lydanlegget i Saaben??
Vet noen hvordan det er å få tak i en ny forsterker, da jeg begynner å mistenke at de to kanalene som går til suben er "sprengt"? Noen som har en liggende?
Det er snakk om signalledningene jeg har målt. Gjorde det for å sjekke om det var brudd i kabelen et sted. Men uansett så er det vel ikke en sikring. Strøm har jeg inn til forsterkeren da jeg har lyd til de andre høytalerne.
På en annen bil jeg hadde, var det en sikring som stod rett i forsterkeren. Har sjekket om det er noe tilsvarende. Men etter å ha åpnet AS3 forsterkeren, så er det ingen sikringer i forsterkeren.
Er det kun 1 sikring til hele lydanlegget i Saaben??
Vet noen hvordan det er å få tak i en ny forsterker, da jeg begynner å mistenke at de to kanalene som går til suben er "sprengt"? Noen som har en liggende?
9-5 Aero, 2000
- Aerogutten
Høres interresant ut! Er det samme forsterker på sedan og estate?Øyvind skrev:Har en AS3 ( Harman Kardon) liggende til sedan her i Trondheim. Hvis du vil kan vi sikekrt få til å prøve den i bilen din. Den ligger bare i skapet og samler støv uansett.
Har du planer om å selge denne eller? Kan bli litt vanskelig å kjøre helt t Trondheim for å teste forsterkeren...
9-5 Aero, 2000