9-5 AS1 oppgradering
Moderator: Moderatorer
9-5 AS1 oppgradering
jeg er så heldig at jeg har AS1 i bilen min Så nå går jeg med tanker om oppgradering. Jeg vil beholde den orginale spilleren og vil heller ikke ha AS2/ AS3 spiller. Bakpå min spiller er det en utgang for forsterker som det en gang i tiden fantes oppgraderingskitt for, men jeg kan ikke finne noen som selger det lenger. Så jeg vet at det går ann å koble en forsterker til spilleren, men jeg finner ikke noen som har rett kabel til denne. Jeg har heller ikke noe data på hvilke type signal som kommer ut av spilleren. Noen som har peil ?
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t
Takk
Ser ut som samme kabel ja, men på min må den vinkles ned ikke til siden. Her er det jo utgang for både forran og bak så da er det jo bare å kjøpe seg to skikkelige frosterkere, høytalere og trekke opp ledning. Nesten for godt til å være sant, hvis jeg bare hadde den hersens kabelen da.
Får høre med mitt lokale saab verkste om de har kabel.
Ser ut som samme kabel ja, men på min må den vinkles ned ikke til siden. Her er det jo utgang for både forran og bak så da er det jo bare å kjøpe seg to skikkelige frosterkere, høytalere og trekke opp ledning. Nesten for godt til å være sant, hvis jeg bare hadde den hersens kabelen da.
Får høre med mitt lokale saab verkste om de har kabel.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t
Min er vinkla til siden ihvertfall..har kabel som fulgte med AS1 upgrade fra SP for lenge sia. Trur Saab selger no lignende. Den ene enden sitter i cd-veksler kontakta og så er det phono+remote i andre enden. Bør gå an å lage en slik kabel om en har lodda litt før.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce