Spm. angående 2din spiller
Moderator: Moderatorer
Spm. angående 2din spiller
Hei!
Den origianale CD-spilleren i min og9-3 2002 2,0t har tatt kvelden. Vurderer derfor å bytte den ut med for eksempel denne:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-Din-7- ... enameZWDVW" onclick="window.open(this.href);return false;
Har forstått det slik at disse egentlig skal passe rett inn, så lenge man fjerner den listen som er under SID`en. Stemmer dette? Noen som har noen form for erfaring med denne typen enhet? Skulle jo aller helst ha investert i en kenwood eller pioneer spiller med navigasjon, men de faller litt utenfor budsjettet.
Skal også kjøpe nye høyttalere. Har fra før origianle høyttalere i dashbordet og i hattehyllen. Ingen i døren foran, men der er det jo laget plass. Noen som vet om det ligger ferdig kabling dit? Og er det noen som kan anbefale noen rimelige og gode høyttalere som vil passe?
Som dere skjønner så er det ikke snakk om noe hi end bilstereo bygging her, ønsker bare litt mer lyd og en CD spiller som fungerer
Og et par spørsmål til, er det noe mer som skal til for å få dette oppe å gå? Tenker da på om det bare er å skru spillern ut, eller om den må skilles fra bilen elektronisk, om jeg trenger forsterker, og om noen vet om et sted i oslo området som kan hjelpe meg med å montere dette?
Det her ble jo en god del spørsmål.. på forhånd takk til alle som gidder å svare!
Den origianale CD-spilleren i min og9-3 2002 2,0t har tatt kvelden. Vurderer derfor å bytte den ut med for eksempel denne:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-Din-7- ... enameZWDVW" onclick="window.open(this.href);return false;
Har forstått det slik at disse egentlig skal passe rett inn, så lenge man fjerner den listen som er under SID`en. Stemmer dette? Noen som har noen form for erfaring med denne typen enhet? Skulle jo aller helst ha investert i en kenwood eller pioneer spiller med navigasjon, men de faller litt utenfor budsjettet.
Skal også kjøpe nye høyttalere. Har fra før origianle høyttalere i dashbordet og i hattehyllen. Ingen i døren foran, men der er det jo laget plass. Noen som vet om det ligger ferdig kabling dit? Og er det noen som kan anbefale noen rimelige og gode høyttalere som vil passe?
Som dere skjønner så er det ikke snakk om noe hi end bilstereo bygging her, ønsker bare litt mer lyd og en CD spiller som fungerer
Og et par spørsmål til, er det noe mer som skal til for å få dette oppe å gå? Tenker da på om det bare er å skru spillern ut, eller om den må skilles fra bilen elektronisk, om jeg trenger forsterker, og om noen vet om et sted i oslo området som kan hjelpe meg med å montere dette?
Det her ble jo en god del spørsmål.. på forhånd takk til alle som gidder å svare!
Andy
Saab 9-3 SE 2.0T 2003 Model
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: Spm. angående 2din spiller
viewtopic.php?f=37&t=17277&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;
Her ser du ihvertfall en erfaring
Her ser du ihvertfall en erfaring
Se der ja.. Ser ihvertfall ut som den skal passe da, selv om den kanskje må tilpasses bittelitt. Noen som har noe å si om selve spilleren?
Andy
En dobbeldin spiller passer inn, men det holder ikke å bare fjerne lista.. Det er en plastikkramme på innsiden som man må fjerne, og den ramma som sitter rundt displayet på toppen kan ikke brukes.. Det er litt vanskelig å få inn spilleren, i og med at kablene til displayet sitter under, og ikke bak.. Men med litt makt osv så går det bra Er ikke sånn at man brå tar ut spilleren for å gjøre noe for å si det sånn.. ganske mye jobb å få den inn igjen.. men det går
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Sikker på at det ikke er sikringa som er gåen da? mener det skal vere ei sikring bak på den orginale spilleren... Men er nå kjekt og bytte det ut med noe bedre for det
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Hmm, tror ikke det er det.. men det er det samme nå, det ble ny bil istedenfor! Jeg blir den lykkelige eier av en 9-5 varebil, 2,3t, 01 modell!Aleks-ander_N948 skrev:Sikker på at det ikke er sikringa som er gåen da? mener det skal vere ei sikring bak på den orginale spilleren... Men er nå kjekt og bytte det ut med noe bedre for det
Så jeg håper regning for innmelding til klubben kommer snart, slik at det kan handles litt snacks hos speedparts!!
Andy
- button
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 298
- Navn: Thomas Knappen
- Bil: 900 '95 Turbo Coupe
- Sted: Elverum
- Kontakt:
Vet du hvor høy en dobbel-din spiller er? sånn i millimeter.. Tenker da på "innmaten", det som går inn i dashen..MiljO90 skrev:Legger ut et bilde av spilleren min da.. Det er dobbel-din, så da vet du sånn ca hvordan det blir.. Er ikke så ille lett å få den til å passe. Man må ta ut den ramma som sid-displayet sitter i, men det blir ganske pent
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Dette kan jeg måle i morgen hvis jeg husker det.button skrev:Vet du hvor høy en dobbel-din spiller er? sånn i millimeter.. Tenker da på "innmaten", det som går inn i dashen..MiljO90 skrev:Legger ut et bilde av spilleren min da.. Det er dobbel-din, så da vet du sånn ca hvordan det blir.. Er ikke så ille lett å få den til å passe. Man må ta ut den ramma som sid-displayet sitter i, men det blir ganske pent
Styrer med DAB og AUX