Hei!
Da jeg skulle montere 6 1/2" ettermarkedshøyttalere i fremdørene fant jeg ut at medfølgende høyttalerbraketter akkurat var for små til å bruke til de to skruehullene i dørene.
Jeg har dermed et par spørsmål:
1. Kjenner noen til høyttalerbraketter som passer i fremdørene på en og9-3 (SE 2.0T) 2003?
2. Siden jeg bare har fire høyttalere i bilen, to i dashbordet og to ved hattehylla, har jeg da as1?
3. Er det mulig å få kjøpt høyttalerkoblinger som passer i de originale Saab-koblingne som allerede er lagt opp i dørene?
4. Eller burde jeg bare klippe disse av, og sette på egne kabelsko?
Setter stor pris på alle innslag!
Olav
Fire små spørsmål for dørhøyttalere i 9-3
Moderator: Moderatorer
-
- Navn: Olav Sandnes
- Bil: Saab 9-3 SE 2.0 Turbo
Re: Fire små spørsmål for dørhøyttalere i 9-3
1. Har monteringsrammer liggende som er til ng900, rekner med de passer til og9-3 også. Feilbestilt da eg skulle ha til min ng9-3.
4. Klipte sjøl av mine kablar og kobla på kabelsko. Men om du er like uheldig som meg må du nok til med stikkera inn på pluggen i døra, og trekke kabel videre bak til bakside spiller da det ikkje er lagt opp. Vertfall ikkje på ng9-3. Så ville kobla ifra kabelen og sjekka om der sitter like mange hoe plugger i hoe delen, som han plugger i han delen.
4. Klipte sjøl av mine kablar og kobla på kabelsko. Men om du er like uheldig som meg må du nok til med stikkera inn på pluggen i døra, og trekke kabel videre bak til bakside spiller da det ikkje er lagt opp. Vertfall ikkje på ng9-3. Så ville kobla ifra kabelen og sjekka om der sitter like mange hoe plugger i hoe delen, som han plugger i han delen.