Hvis det er noen som kan og leke med photoshop, så kan de få lov til å leke seg litt med å sette på felger på denne bilen her
Det er 17" som sitter på den på bildet, skulle likt å sett forskjellige felgtyper på den i 18"
For jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe meg slags felger
Sette på felger på bilen i fotoshop :)
Moderator: Moderatorer
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
Re: Sette på felger på bilen i fotoshop :)
Hei! gå på bilforumet.no, så inn på photoshop, så inn på "mod my ride". der kan du spørre folk om å bytte felger på bilen din.
la inn en tråd i dag tidlig, og hadde to kjempegode photoshops da jeg kom hjem fra skolen!
Bare husk å være veldig ydmyk siden man faktisk ber om en gratis jobb, også er det nok mye mer fristende for dem om du gir dem noen alternativer, så slipper dem å sitte og leite opp felger for deg
la inn en tråd i dag tidlig, og hadde to kjempegode photoshops da jeg kom hjem fra skolen!
Bare husk å være veldig ydmyk siden man faktisk ber om en gratis jobb, også er det nok mye mer fristende for dem om du gir dem noen alternativer, så slipper dem å sitte og leite opp felger for deg
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
- Rockie900
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1856
- Navn: Tommy
- Bil: 07 9-5 Vector 1,9Tids JetBlack
- Sted: Vestoppland
Re: Sette på felger på bilen i fotoshop :)
Takk for tipsetEdward N812 skrev:Hei! gå på bilforumet.no, så inn på photoshop, så inn på "mod my ride". der kan du spørre folk om å bytte felger på bilen din.