polyuretan foringer?
Moderator: Moderatorer
- nippon81
- Grunnladetrykk
- Navn: Vidar D
- Bil: 9000 CSE A.50
- Sted: Frøya
- Kontakt:
polyuretan foringer?
Jeg lurer på om det er å foretrekke polyuretan foringer og hvor anbefaler dere jeg kjøper henn? med tanke på Pris, efektiv og leveringstid.
Don't drink and drive, you may spill your drink
M97 9000 CSE A.50 (solgt)
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
- TiaZzz
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N2392
- Navn: Mathias Meisfjordskar
- Bil: MY05 9-5
- Sted: Skjetten, Skedsmo, Akershus
Re: polyuretan foringer?
Det er å foretrekke mtp. levetid og stabilitet, men gir mer vibrasjoner og en "hardere" kjøreopplevelse. Svært mange spiser denne kostnaden for å få bedre kontroll på bilen og mer presis håndtering.
Powerflex er den vanligste og anbalte produsenten. Mye annet fungerer sikkert, men Powerflex er stort, kjent og sikkert. Du kjøper ikke katta i sekken, men katta koster litt mer.
Powerflex er den vanligste og anbalte produsenten. Mye annet fungerer sikkert, men Powerflex er stort, kjent og sikkert. Du kjøper ikke katta i sekken, men katta koster litt mer.
- nippon81
- Grunnladetrykk
- Kontakt:
Ok. Det høres ut som slik jeg vil specce bilen min med. Hvem selger powerflex sine produkter da?
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
- TiaZzz
- Overload!!!
Veldig mange. Av de typiske SAAB-sjappene så er det Speedparts, Maptun parts, Parts for saabs, NeoBrothers og sikkert andre også. Flere norske ikke-SAAB-sjapper selger det også - QWT, Brakes.no, etc. PFS bruker å være rimelige. Speedparts også hvis man har litt rabatter og slipper frakt.
Powerflex er virkelig å anbefale ovenfor andre produsenter. Har nettopp byttet ut billige PU-foringer i bærebruene mine til Powerflex. De billige varte bare et år før de begynte å lage lyd. Eneste positive med de var de nesten datt ut av seg selvTiaZzz skrev:
(....)
- nippon81
- Grunnladetrykk
- Kontakt:
Jeg har mottatt et tilbud fra Bakers.no om alle foringer (1-5) forran + stabb foringer (6) bak. Totalt + frakt = 2260,-
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
M77 99 R.I.P
M86 900 Turbo (solgt)
- Knudsen
- Grunnladetrykk
- Navn: knudsen
- Bil: saab 900
- Sted: Ålgård
Noen her som har erfaring med black serien til powerflex? Har hørt mye dårlig tilbakemeldinger fra de lilla/vanlige foringene til powerflex de blir for myke.
- TiaZzz
- Overload!!!
Jaha? Det er første gang jeg har hørt. Med mindre man driver med race så er lilla midt i blinken.
- Knudsen
- Grunnladetrykk
- Navn: knudsen
- Bil: saab 900
- Sted: Ålgård
TiaZzz skrev:Jaha? Det er første gang jeg har hørt. Med mindre man driver med race så er lilla midt i blinken.
vertfall flertallet av de jeg har hørt fra har dårlige tilbakemeldinger hvor de faktisk påstår att originale er bedre.
Å selv fått sett resultatet hvor foringene har "vrengt seg.
Var på tanken å kjøpe til min 900, men ble veldig itvil å derfor lurt på black serien som skal være hardere.
Har ikke noe stor erfaring selv med disse foringene utenom att jeg hadde på enn bmw med powerflex foringer i forstilling og bakstilling tidligere men denne kjørte jeg så lite att jeg fikk vell aldri "belastet"dem.
Men selvfølgelig har også hørt om folk som er super fornøyd