Men i alle dager.. Som sagt så var dette ment på en spøkefull måte å ytre min frustrasjon over at Peter kom meg i forkjøpet, og jeg vil tro de færreste mener at en ordrett skal gjøre det det bes om. Har godt i minne hvordan tråden "Saab faster than many high performance cars" levde sitt eget liv med langt verre bannskap og personangrep før moderatorene grep inn. Derfor stusset jeg litt over hvor hardt dette ble slått ned på..Ingvar N629 skrev:Nå får DU gi deg! Blir man irettesatt av moderatorene her inne for en så opplagt ting, så skal det tas til etteretning. Hvis du ikke kaller det noen saftig frase å be noen gå og gjøre visse ting med seg selv (mulig du ikke vet hva uttrykket ditt betyr på norsk?), så har du et par ting å lære.
Selvfølgelig tas moderatorenes "pekende finger" til etteretning, noe annet ville være rimelig uklokt. Jeg har ikke behov for å bruke bannskap eller personangrep i mine innlegg, og har heller intensjoner om å gjøre dette i framtiden heller.
Så la oss ta det for det det var ment som, så skal jeg unngå slike spøker som kan feiltolkes heretter
Ble ganske off topic dette da, men følte bare for å "bekjenne meg"