bilstein eller koni
Moderator: Moderatorer
bilstein eller koni
hva er best,nå tenker jeg å bruke fjørene jeg har,di senker 30\35,har bare kjørt 30 tusen med di,kjøpte jo nytt senkesett for 2 uke siden men det blir ikke godkjent ser det ut for,så det hvar 5 tusen utav vindue,fan det er kjipe greier,men tenker jeg bestiller fra partsforsaab,ska jeg gå for b6 sprint,eller b8 sprint,eventuelt koni,noen som vet om disse er justerbare,er ikke så god i andre språk,så tar gjerne i mot litt hjelp,hilsen frustrert saab eier,9-5 98 mod.
Re: bilstein eller koni
kan man bruke dempere beregna fra 98-01 på 02 å oppover.brutuz86 skrev:hva er best,nå tenker jeg å bruke fjørene jeg har,di senker 30\35,har bare kjørt 30 tusen med di,kjøpte jo nytt senkesett for 2 uke siden men det blir ikke godkjent ser det ut for,så det hvar 5 tusen utav vindue,fan det er kjipe greier,men tenker jeg bestiller fra partsforsaab,ska jeg gå for b6 sprint,eller b8 sprint,eventuelt koni,noen som vet om disse er justerbare,er ikke så god i andre språk,så tar gjerne i mot litt hjelp,hilsen frustrert saab eier,9-5 98 mod.
-
- 2.0 bar
- Navn: Dag
- Bil: 1990 Audi 100 TQ Sport Exk.
Re: bilstein eller koni
Bak: ja
Foran: nei
Foran: nei
Dag Bøsterud
Det er ikke sagt så vondt som det er ment
'90 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv - sjefsbil
'05 Saab 9-5 2,0t Vector Sport - bruksbil