Ettersnakk; Landstreffet 2006
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N353
- Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
- Bil: 9-3
- Sted: Årnes
- Kontakt:
Sluttbefaring Haslemoen leir
Og en kan jo ikke dra før sluttbefaringen er utført !
Først prosjekt potetgullbolle:
Så den første bøttefødte:
Først prosjekt potetgullbolle:
Så den første bøttefødte:
Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
Kan vel egentlig bare konkludere i det at trøndere er komplett ubruklige til å være potetgullbolle..
Til dere som lurte, ja, vinterdekk var fullstendig nødvendig!!
Ellers tror jeg denne kan glede mange, Rune??
Til dere som lurte, ja, vinterdekk var fullstendig nødvendig!!
Ellers tror jeg denne kan glede mange, Rune??
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Denne gleder meg ja..Henke N380 skrev: Ellers tror jeg denne kan glede mange, Rune??
Styrer med DAB og AUX
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
første bøttefødte takker alle for et panserbra treff
fine biler, bra bane, trivelig lag og god grillmat.. KONGE
så en offisiell beklagelse til alle interiserte angående inboard film og vanlig film: Ble lurt av tegnene i kameraet, og "filmet" uten film... Det som er verst var at jeg ikke hadde begynt å drikke engng Så alle sammen, flir litt i skjegget dere ikke har
og angående den potetgullskåla lie: Din skyld, din jobb å rydde, men SA*** som jeg lo
fine biler, bra bane, trivelig lag og god grillmat.. KONGE
så en offisiell beklagelse til alle interiserte angående inboard film og vanlig film: Ble lurt av tegnene i kameraet, og "filmet" uten film... Det som er verst var at jeg ikke hadde begynt å drikke engng Så alle sammen, flir litt i skjegget dere ikke har
og angående den potetgullskåla lie: Din skyld, din jobb å rydde, men SA*** som jeg lo
2000 Saab 9-5 2,3t
1995 Saab 900 SET - X
1995 Saab 900 SET - X
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Knalltreff!!!
Først en liten til dere som legger ut bilder, mange flotte bilder men kan dere ikke fjerne regnr før dere legger dem ut?
Vålerbanen var en utrolig morro bane å kjøre på! Mange flotte biler å se på (selv om jeg skulle ønske oppmøte var enda bedre.... ) og noen virkelig artige fighter på banen Skikkelig trivelig vertskap hadde vi jo også! Kjetil Bolneset var i allefall både trivelig og riktig flink til å lære oss hvordan vi burde kjøre på banen.
Dagens høydepunkt er vaskelig å plukke ut men det må enten være fighten mellom Anders & 900 Carlsson'en (lå bak dem og så på), turen jeg fikk sitte på med Anders eller runden jeg satt på når Kjetil Bolneset prøvde bilen min Eller selvfølgelig pokalen jeg fikk for bilen min TUSEN TAKK til dere som stemte på den
Litt synd at så mange dro hjem etter banekjøringen, var jo nesten bare "den harde kjerne" som var med på grillingen men vi som var der hadde det i allefall utrolig bra!!
Hva skjedde med spørrekonkurransen?? HVEM VANT?????????
TUSEN TAKK til alle i styret og alle andre som hjalp til slik at vi fikk oppleve nok et vellykket landstreff!!! Dere som ikke var der bør angre!!!
Først en liten til dere som legger ut bilder, mange flotte bilder men kan dere ikke fjerne regnr før dere legger dem ut?
Vålerbanen var en utrolig morro bane å kjøre på! Mange flotte biler å se på (selv om jeg skulle ønske oppmøte var enda bedre.... ) og noen virkelig artige fighter på banen Skikkelig trivelig vertskap hadde vi jo også! Kjetil Bolneset var i allefall både trivelig og riktig flink til å lære oss hvordan vi burde kjøre på banen.
Dagens høydepunkt er vaskelig å plukke ut men det må enten være fighten mellom Anders & 900 Carlsson'en (lå bak dem og så på), turen jeg fikk sitte på med Anders eller runden jeg satt på når Kjetil Bolneset prøvde bilen min Eller selvfølgelig pokalen jeg fikk for bilen min TUSEN TAKK til dere som stemte på den
Litt synd at så mange dro hjem etter banekjøringen, var jo nesten bare "den harde kjerne" som var med på grillingen men vi som var der hadde det i allefall utrolig bra!!
Hva skjedde med spørrekonkurransen?? HVEM VANT?????????
TUSEN TAKK til alle i styret og alle andre som hjalp til slik at vi fikk oppleve nok et vellykket landstreff!!! Dere som ikke var der bør angre!!!
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Noen som har film de kunne legge ut?
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Dagens høydepunkt er nok en av de første, enten fighten mellom 900 carlsson (der jeg var passasjer) eller turen jeg fikk med anders.. Må vel si at begge deler henger høyt, og er to ganske forskjellige opplevelser..TT N12 skrev:Dagens høydepunkt er vanskelig å plukke ut men det må enten være fighten mellom Anders & 900 Carlsson'en (lå bak dem og så på), turen jeg fikk sitte på med Anders eller runden jeg satt på når Kjetil Bolneset prøvde bilen min Eller selvfølgelig pokalen jeg fikk for bilen min TUSEN TAKK til dere som stemte på den
Styrer med DAB og AUX
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Først må også jeg få lov til å takke alle som kom! Vi hadde ei knall helg!
Og til dere som ikke var der, kom neste gang...! Dere gikk virkelig glipp av noe! (Bare sånn for å strø litt salt! )
TT: Quizen er ikke glemt, men det var så få som svarte på den (3-4stk) at vi har tenk å legge den ut på nett så alle i klubben skal få muligheten til å svare.
Men deres svar er tatt vare på, og de som svarte skal selvfølgelig få lov til å levere på nytt også om dere vil det.
Og til dere som ikke var der, kom neste gang...! Dere gikk virkelig glipp av noe! (Bare sånn for å strø litt salt! )
TT: Quizen er ikke glemt, men det var så få som svarte på den (3-4stk) at vi har tenk å legge den ut på nett så alle i klubben skal få muligheten til å svare.
Men deres svar er tatt vare på, og de som svarte skal selvfølgelig få lov til å levere på nytt også om dere vil det.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Claus N201
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 201
- Navn: Claus Kristoffersen
- Sted: Kjeller
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Er flere som har klønet med kameraet sitt på Våler, selv stilte jeg opp med to tomme batterier
Men fikk jaffal filmet et par runder fra bilen, dette var relativt tidlig på dagen så innerskjermene mine var ikke helt "justert" for 18" felger .. men det kom seg utover dagen
Takk til Kristian for filming, og Haugen for moralsk støtte under turen
http://eirik.mesed.com/vaalerbanen.wmv
Men fikk jaffal filmet et par runder fra bilen, dette var relativt tidlig på dagen så innerskjermene mine var ikke helt "justert" for 18" felger .. men det kom seg utover dagen
Takk til Kristian for filming, og Haugen for moralsk støtte under turen
http://eirik.mesed.com/vaalerbanen.wmv