SAAB-tur til broderlandet 2/4
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
SAAB-tur til broderlandet 2/4
Jeg har nå fått et PM fra mine venner i Kalmar.
De har nå bestemt dato for deres "påstellningstreff" for våren -05. Det blir lørdagen den 2/4.
Som flere av dere vet var jeg på deres på- og av- treff i fjor. Det er en kjempetrivelig gjeng der borte. Og mange fine biler! Jeg vet også at flere av dem planlegger å komme til vårt landstreff i år!!
Jeg planlegger å kjøre ned fredag 1/4. Fredags- og lørdagskveldene der er absolutt verdt et besøk, for dem som er bilinteresserte (og som fortsatt har litt av gutten i seg). Da samles alle biltyper (fra gamle volvo`er (også de med V8`er montert) til M3 og amerikanere), for å prate, "børne" og "race"! Egentlig jævlig morro å observere!!
Det vil overraske meg mye hvis det ikke også blir kjøring på "stripa" (402m).
De har ordnet det slik tidligere, (regner med at det blir det samme i år) at man betaler 500,- for et dobbeltrom på motellet hvor treffet er (250,- pr. pers.)
Regner med at det er mange av oss som har lyst til å være med i år, siden vi er både SAAB-interesserte og sosiale. (vi kan jo ikke vise våre venner i STCS at vi i STCN kun består av pingler, slik vi gjorde i fjor )
Gi en tilbakemelding her, og så tar vi mer detaljer om turen siden.
Her er en link til STCS forumet: http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... highlight=
De har nå bestemt dato for deres "påstellningstreff" for våren -05. Det blir lørdagen den 2/4.
Som flere av dere vet var jeg på deres på- og av- treff i fjor. Det er en kjempetrivelig gjeng der borte. Og mange fine biler! Jeg vet også at flere av dem planlegger å komme til vårt landstreff i år!!
Jeg planlegger å kjøre ned fredag 1/4. Fredags- og lørdagskveldene der er absolutt verdt et besøk, for dem som er bilinteresserte (og som fortsatt har litt av gutten i seg). Da samles alle biltyper (fra gamle volvo`er (også de med V8`er montert) til M3 og amerikanere), for å prate, "børne" og "race"! Egentlig jævlig morro å observere!!
Det vil overraske meg mye hvis det ikke også blir kjøring på "stripa" (402m).
De har ordnet det slik tidligere, (regner med at det blir det samme i år) at man betaler 500,- for et dobbeltrom på motellet hvor treffet er (250,- pr. pers.)
Regner med at det er mange av oss som har lyst til å være med i år, siden vi er både SAAB-interesserte og sosiale. (vi kan jo ikke vise våre venner i STCS at vi i STCN kun består av pingler, slik vi gjorde i fjor )
Gi en tilbakemelding her, og så tar vi mer detaljer om turen siden.
Her er en link til STCS forumet: http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... highlight=
Hilsen Ole-P. N-154
-
- 2.0 bar
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
treff
Ole-P kjører, jeg sitter ved siden a'n og prater høl i hue på'n!
(fikk lov av sjefen!)
Petter
(fikk lov av sjefen!)
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
OM, bilen är klar så blir jag med!
Men behöver troligen sitta på med någon....
I vems bil är det samma, bara det är en SAAB och hälst med roterandeavgasdrivenkompressor!
Mvh Anders
Men behöver troligen sitta på med någon....
I vems bil är det samma, bara det är en SAAB och hälst med roterandeavgasdrivenkompressor!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
- frkristiansen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N-116
- Navn: Frode Kristiansen
- Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
- Sted: 9360 bardufoss
- Kontakt:
Jepp regn med meg. Følger med i spenning for avmarsj sted og tid for kolonna med "snygga " SAABar som åker mot Kalmar.
Har sogar plass til 1 pasasjer. Kjører "snygg lastbil" .... Saab 9-5 Aero vare. Snakkes !
eeh... foresten er det nok å melde interesse her eller er det en annen plass man også må melde interesse ? ( til de svenske arangører?)
Har sogar plass til 1 pasasjer. Kjører "snygg lastbil" .... Saab 9-5 Aero vare. Snakkes !
eeh... foresten er det nok å melde interesse her eller er det en annen plass man også må melde interesse ? ( til de svenske arangører?)
Frode K
N-116
SAAB 9-5 Aero Estate
Toyota Corolla 1,6
Audi A6 Stv
N-116
SAAB 9-5 Aero Estate
Toyota Corolla 1,6
Audi A6 Stv
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
-
- 2.0 bar
Det holder med å melde interesse her. Våre venner i kalmar følger med (ikke sant Jonas ).
Et forslag til møtested er Tusenfryd, syd for Oslo. Og kl. 17:30 er vel de fleste av oss ferdige med jobben. (mulig Speedparts da må stenge litt tidligere enn vanlig?!? ). Da rekker vi jo å bunkre cola på Svinesund også!!
Andre varer kan jo de som vil kjøpe i Kalmar
Og Anders, det ser jo ut til at transport alt har løst seg, siden frk har plass!
Jeg skal ta kontakt med "Kalmar" ang. rom og priser.
Et forslag til møtested er Tusenfryd, syd for Oslo. Og kl. 17:30 er vel de fleste av oss ferdige med jobben. (mulig Speedparts da må stenge litt tidligere enn vanlig?!? ). Da rekker vi jo å bunkre cola på Svinesund også!!
Andre varer kan jo de som vil kjøpe i Kalmar
Og Anders, det ser jo ut til at transport alt har løst seg, siden frk har plass!
Jeg skal ta kontakt med "Kalmar" ang. rom og priser.
Hilsen Ole-P. N-154
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
Ole P kan vi rese kl 1800 får knapt med tid
regner med at jeg også har plass til et par stykker
mvh
Kasper
regner med at jeg også har plass til et par stykker
mvh
Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Det ser ju ut som att det finns plats hos flera.
Men som jag skrev tidigare så är det hänger det på om bilen är klar eller i det närmaste klar, är den det så blir jag med!
Så jag hoppas att den som kan ta mig med tar med i beräkningen att jag kanske inte kan ge besked om hur det blir förrän i sista liten!
Mvh Anders
Men som jag skrev tidigare så är det hänger det på om bilen är klar eller i det närmaste klar, är den det så blir jag med!
Så jag hoppas att den som kan ta mig med tar med i beräkningen att jag kanske inte kan ge besked om hur det blir förrän i sista liten!
Mvh Anders
Anders N652
-
- 2.0 bar
-
- 2.0 bar
Her kommer en liten oppdatering ang. kalmarturen: De som har gitt tilbakemeldinger for turen :
de som kjører er RuneN35, FrK, Kasper, Ole-P
De som sitter på er : Petter, Anders?
Alex sier han kommer hvis ikke det er noe han skal?? Klart det er noe du skal, du skal til Kalmar.
[b]Konge[/b]petrus, var meget intr. når vi var på Hvervenbukta sist, så jeg regner med at det kun er en forglemmelse at han ikke har meldt seg på her.
Ole og Bent (rart hvordan dere oftest blir nevnt i tospann), det vil være veldig hyggelig hvis dere blir med, men jeg har forståelse for at det kanskje blir vanskelig med tanke på butikken.
Thor/2r, deg regner jeg jo som en skikkelig kar, så jeg vet at du blir med!
Ørjan, du er jo hjemme fra Brasil på dette tidspunkt, så da håper jeg vi ser deg også.
En meget bilinteressert kamerat av meg blir mest sannsynlig med, + at vi prøver å få med hans SAAB-kjørende (9-5) kamerat.
De som ikke er nevnt her er selvølgelig alle hjertelig velkomne.
Og jeg regner med at det er kun en ren forglemmelse fra mange av medlemmene at de ikke har meldt sin interesse ennå. Men det er ikke for sent
Ha en fortsatt god dag alle sammen.
de som kjører er RuneN35, FrK, Kasper, Ole-P
De som sitter på er : Petter, Anders?
Alex sier han kommer hvis ikke det er noe han skal?? Klart det er noe du skal, du skal til Kalmar.
[b]Konge[/b]petrus, var meget intr. når vi var på Hvervenbukta sist, så jeg regner med at det kun er en forglemmelse at han ikke har meldt seg på her.
Ole og Bent (rart hvordan dere oftest blir nevnt i tospann), det vil være veldig hyggelig hvis dere blir med, men jeg har forståelse for at det kanskje blir vanskelig med tanke på butikken.
Thor/2r, deg regner jeg jo som en skikkelig kar, så jeg vet at du blir med!
Ørjan, du er jo hjemme fra Brasil på dette tidspunkt, så da håper jeg vi ser deg også.
En meget bilinteressert kamerat av meg blir mest sannsynlig med, + at vi prøver å få med hans SAAB-kjørende (9-5) kamerat.
De som ikke er nevnt her er selvølgelig alle hjertelig velkomne.
Og jeg regner med at det er kun en ren forglemmelse fra mange av medlemmene at de ikke har meldt sin interesse ennå. Men det er ikke for sent
Ha en fortsatt god dag alle sammen.
Hilsen Ole-P. N-154