Bjørn skrev:ser det ut til å ha vært etter tekst og bilder å dømme!
Oppdaget for seint at det startet så tidlig!
Det blir kanskje enda en ny samling før "alle" drar österut til sommerens begivenheter.
Fotografering i havnen på Obrestad? Eller kan det trekke mer å nyte pommes frites på Ølberg?
Vi må vel greie et treff til, før turen går til Saabfestivalen! Har jeg mailen din Bjørn? Om ikke får du sende meg den på PM e.l., så jeg kan sende deg mail neste gang
Takk til Eimund for ordning av lokale og møtested. Og til Seca Solutions som sponset kaffe'en!
Ser ut til å ha vært kjempe-treff! Straffer seg å reise på ferie ser det ut til...... Men at det var jeg som skulle ødelegge for det magiske 10-biler tallet - det var ille
Erik N21 skrev:Ser ut til å ha vært kjempe-treff! Straffer seg å reise på ferie ser det ut til...... Men at det var jeg som skulle ødelegge for det magiske 10-biler tallet - det var ille
Vi glemmer fort! Ihvertfall om du stiller neste gang (Så du hadde tatt frem caben idag )
Erik N21 skrev:Ser ut til å ha vært kjempe-treff! Straffer seg å reise på ferie ser det ut til...... Men at det var jeg som skulle ødelegge for det magiske 10-biler tallet - det var ille
Vi glemmer fort! Ihvertfall om du stiller neste gang (Så du hadde tatt frem caben idag )
eg foreslår at som straff så blir nesta treff hos Erik der han tar ein vask og polering av alle bila som møte opp
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
påmmfrii på Ølberg hadde jo vært fint då.
Må prøva å spigra noge treff litt tidlig, sånn at folk kan setta av datoen. Må jo ha med Bjørn og Erik og adle andre her i distriktet.
OveN her på forumet (lurte seg med som passasjer sjå Tor Arve) kjøre Datsun, og e me i nissanklubben. Han snakkte om å prøva å kjøra ett fellestreff. Konne jo våre litt stilig å vist de kossen ein sjikkelige bil såg ud
Ikkje bare har di påmmfri med ost på ølberg, de har og muligens Norges beste Softis...
Å eg e nok klar eg, komme med dumpen min enten det blir samtreff eller bare SAABtreff..
08 Saab 9-3 SC Vector 1.9 TID med Hirsch under panseret :-)konebil
00 Saab 9-5 Aero Estate *Solgt*
93 Golf Mk1 GTI Cabriolet Karman Sommerbil/Go-bil!!!!!
07 VW Caddy Ecofuel Fram å tebage te jobb bil